Gå til innhold

Blødninger.... :(

@Tula77@ har fått prinsen<3

Anbefalte innlegg

Forrige torsdag begynte jeg å blø rikelig, var til legen dagen etter der jeg kun fikk brskjed om at hvis det var en abort så var det ikke noe de kunne gjøre....men han fant hjertelyden så det var i alle fall liv. Har ikke blødd siden forrige søndag, men nå begynte det igjen. Heldigvis ikke så mye som forrige gang, men jeg blir stressa av det. Er veldig i tvil om jeg skal ringe legen nå eller vente å se det an. Legen kan nok ikke gjøre annet enn å prøve å finne hjertelyden, men det hadde jo vært betryggende bare det da. Akkurat nå virker ul-timen 5 august veeeeeldig langt unna.....noen som har erfaringer å dele??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143407140-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

morkaka kan ligge litt foran eller du kan ha blodansamling i livmora. jeg hadde begge deler. blødninger av og på i mange uker.

renner det blod? smerter? jeg hadde fire fem ganger med masse friskt blod på papiret. ellers blodblanda slim ofte.

er fortsatt gravid og er 17+4 i dag. be om ul før for å sjekke. eller lytte etter hjertet. hvor langt er du?

hei du!

Jeg har opplevd det samme som deg.. Blødde rikelig i uke 8, og nå 2 ganger i løpet av uke 15. Jeg kontaktet gynekolog på sykehuset hver gang og fikk sjekket med ultralyd. Alt var bra:)

Er forferdelig nervepirrende.. så jeg syns det er bedre å stå på krava å få det sjekket i stedet for å gå rundt å være redd..

Gyn. fortalte også meg at det ikke var noe å gjøre hvis det skulle være abort, men også at det var veldig sjeldent etter uke 12 da..

Fikk ikke noe årsak til hvorfor blødning oppstår, men mest sannsynlig er det vel blodkar som sprekker i mitt tilfelle (trur jeg).

Det er visst rett og slett normalt for noen.. men grusomt:(

Jeg fikk beskjed om å vente 1 til 2 timer neste gang, og hvis blødningen stoppet opp kunne jeg bli hjemme, hvis den ble værre skulle jeg ringe.

Lykke til :))

Jeg er ca. 15+5 i dag. Renner ikke og ikke har jeg vondt. Litt øm på ene siden, men det er jeg ofte, så tror ikke det har så mye å si. Jeg og hadde blodansamling i livmoren i forrige svangerskap, men det er 7 år siden så det hat gått litt i glemmeboken hvordan det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...