Gå til innhold

Ba mannen lage middag til vi kom hjem i dag, dette er hva vi fikk servert:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jajja... jeg må nesten bare le. Sports-idiot + kontorllfreak/sutrekjærring= krangel.

Det er liksom det sykkelgreia en gang i året... bestill dere en pizza, åpn ei vinflaske og heller lev livet, nyt livet.

Men, alle kan ha en dårlig dag.... det veit jeg alt om :P

Nei, vettu hva, 17.36, ikke si at han har gjort sitt beste uten å kjenne han. De aller fleste menn klarer å steke pølser og koke spaghetti, så om dette ble helt kræsj så er det nok heller for at han var opptatt med andre ting enn å være kokk. Har null problem med å tro hi her, gitt...

En gang i året, ja, men den varer gudbedremeg i flere uker, jo... Syns jeg ser det er greit for en mann å komme hjem hver dag i 3 uker til brent mat fordi kjerringa satt klistra til tv'n...

Altså, om jeg ikke har laget middag fordi jeg har sittet i telefonen eller sett noe på tv... så er det slik at min mann ikke sulter i hjel ved siden av brødboksen. Han er glad når jeg er glad :D

Annonse

å herrefred, her bodde det mange "dørmatter" gitt! Hvis det er mannens tur til å lage middag, da forventer jeg at mannen min lager noe vi kan spise, og ødelagt mat kan ikke spises.

Og hvorfor i all verden er det kvinners jobb å lage mat i huset? Har mannfolka deres aldri laget mat til seg selv eller andre? Fikk dere dem rett fra mors forklesnipp? Her i huset er vi likestilt, jeg jobber like mye som han utenfor hjemmet, da sier det seg selv at vi begge jobber like mye innenfor hjemmet også. Jeg skal da ikke ha hele byrden av hjemmet fordi jeg er født med høl mellom beina!

Dog, er ene parten av forholdet helt elendig på å lage mat, så er det greit å dele det opp slik at ene parten står for maten mens andre står for klesvasken feks. Og hvis min mann ikke kunne lage mat overhode, så hadde han bestillt en pizza:p

Enig med hun som skrev at det var mange dørmatter som hadde svart her! Hvis det er mannen som skal lage middag forventer jeg at han stiller opp med mat som er spiselig, uansett hvordan han fikser det. Hvorfor skulle jeg ikke forvente det? Passer det ikke å stå lenge på kjøkkenet får han bestille noe, men han har ansvaret for familiens middag. Tviler på at alle er like tolerante for sånt slurv som de gir uttrykk for i denne tråden. Det er bare den gode gamle vanen med å angripe hi som tar overhånd...

Ja ;) Da må jeg kanskje ta til meg dørmatte stempelet ;)

Nei, jeg hadde ikke blitt sur i HI sin situasjon... men det er kanskje fordi min mann lager MYE OFTERE middag enn det jeg gjør. Kanskje derfor jeg ikke hadde tatt det så tungt. Han gjør også mye mer husarbeid... vet ikke... kanskje han burde blitt kalt dørmatte... hmmm ;)

Nei, et enkelt "uhell" er ikke noe vits i lage krig av. Make love, not war!

Mener dere som kaller Hi en klagekjærring at man skal være så takknemlig for at far i huset lager middag at man skal ta til takke med alt? Har man tatt på seg å lage middag sørger man for at maten er klar. Enten på ene eller andre måten.

Denne touren gjør meg ganske grinete i seg selv. Mannen min ser alt av ski, sykling, fotball, hesteløp m.m. på TV og kan sitte klistret til skjermen i TIMESVIS. Men sykler/ spiller fotball/ rir eller går han på ski selv? Nei. Hva er det som er så interessant at man ikke kan løsrive seg litt for å lage middag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...