Ane Elise Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har brukt denne minepillen siden desember 2010 ( etter 6 ukers kontroll etter fødselen) og har bare gode erfaringer med den. Ingen bivirkning for min del. Og etter at jeg fikk mensen igjen så har det kommet jevnlig hver 30 - 31 dager hos meg.
MillaLilla Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Jeg brukte Cerazette i halvannet aars tid foer jeg ble gravid (sluttet med cerazette selv for aa begynne proeving, altsaa, jeg ble ikke gravid paa cerazette), og av alle piller jeg har brukt er det det cerazette jeg har vaert mest fornoyd med. Jeg er generelt ikke noe glad i aa gaa paa hormoner, for jeg kjenner det saa godt paa kroppen, men cerazette var det mye mindre tull med enn andre jeg har proevd. Etter et par maaneder mistet jeg menstruasjonen helt ogsaa, og det var jeg veldig fornoyd med.
ToneC Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Jeg ble veldig humørsyk og smådeppa av denne pillen, venninnen min opplevde det samme. I tillegg hadde jeg småblødninger ganske ofte, så blir ikke mitt valg igjen:-). Men har også hørt om de som er fornøyde, tror man må prøve seg frem litt.
Smil123 Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har bare gått på denne i en mnd, men så langt er jeg veldig fornøyd. Ingen bivirkninger annet enn merker det litt på humøret, men sånn er det jo med hormoner... Men er til å leve med;-) Blødde i nesten 2 uker når jeg startet på den men det hadde legen informert om. Håper også på å slippe mensen helt :-) Best av alt er at jeg slipper å tenke på på faren for blodpropp som ved vanlige p-piller.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har ingen bra erfaring med an. Jeg gjorde ikke noe annet å blø, hadde kanskje noen få "fri" dager. + at jeg har blitt gravid på pilla. Så nå venter jeg allerede nr 2. Kommer til å bare være13-14 mnd alder forskjell..
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har bare dårlig er faring med an. Jeg ble gravid etter litt over 4 mnd og gjorde ikke noe annet enn å blø, hadde bare noe få "fri" dager i mnd.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 obs sorry for dobbel innlegg her, dib klikka og trodde ikke meldinga ble sendt
helene0: jan09+jun11 Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har gode erfaringer. Etter sist graviditet fikk jeg satt inn hormonspiral, og småblødde konstant i 5 mnd. Deretter gikk jeg på cerazette i ca 1 år og hadde lette og regelmessige blødninger. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå