Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 ble litt inspirert over hun som ikke hadde fått hjelp til babyen skulle komme.. jeg er 24 år og er helt alene med gutten min.. og her er det ikke mange som har tilbudt seg å hjelpe.. jeg krever ikke noe, men når foreldrene mine gav allverdens hjelp til min utakknemlige lillesøster som ble gravid som 17 åring så blir jeg litt skuffa. jeg er ydmykk og takknemmelig for ALT hele tiden! og hun har knapt nok lært ordet takk! DET er frustrerende! de har alltid passet gutten hennes stadigvekk!! men her er det bare jammer dersom jeg spør om de kan ha han noen timer så jeg kan få hatt litt egentid. enda søsteren min ikke er alene engang.. man skulle vel kanskje tro at jeg som er alene trenger litt mer enn henne. hun har god hjelp i barnefaren samtidig som hun har en ny kjærste nå som gjør alt for henne. han står til og med opp med guttungen når han skal på jobb og kjører gutten i barnehagen.. selv om søsteren min av EGEN fri vilje ikke jobber men heller snylter på nav! fyyyy jeg blir oppgitt over henne innimellom!!! hvis hun drar bort med guttungen så forlanger hun at alle andre som er tilstede skal ta seg av han! hun bare setter seg ned og driiiter i hva han gjør. gjør han noe galt, som f.eks å ødelegge mine ting så sitter hun bare der! da overlater hun det til meg å sette han på plass.. selv om jeg har mer enn nok med min egen sønn. hvis f.eks min sønn gråter og er sulten når hun kommer så forventer hun at jeg skal passe på hennes sønn før jeg mater min egen.. makan! nå har hun tilogmed tenkt å prøve å bli gravid igjen!! hun ser jo ikke selv at hun ikke engang takler den ene 3åringen hun har!! han trasser som bare det og han VET at han vinner fordi hun alltid gir opp.. han er nesten på grensen til uoppdratt.. fordi hun hele tiden setter seg selv foran han. hun er mer opptatt av å være ute å feste med venner enn å kose seg med gutten sin. hun henger med venner og kjører rundt i bilen med guttungen i baksetet.. og RØYKER i bilen!!!!!!!! jeg røyker jeg også.. så jeg er IKKE feilfri! MEN jeg røyker ALDRI i nærheten av ungen!!!!!!!!!! det kunne ikke falle meg inn å røyke i et hus eller en bil med barn. jeg tar ikke engang med meg guttungen hjem til folk hvis de røyker innendørs. (kun hvis de ikke røyker mens guttungen er der) hun har alltid en spydig tone og er direkte stygg i munnen. hun er rett og slett ikke en serlig hyggelig person.. men hun har 11000000000 venner!!! ser det ut som i allefall.. selv om jeg VET at mange av de snakker stygt om henne bak ryggen hennes.. hvorfor er hun sååå mye bedre enn meg?!?!?! jeg vil også ha venner!! jeg har ingen! jeg hadde GLADELIG tatt i mot en venn som snakker dritt om meg etterpå!! bare fordi tilogmed DET må være bedre enn å ikke ha noen venner?! åååååå så irritert jeg blir innimellom!! jeg høres sikkert ut som jeg er en oversjalu drittkjerring nå.. men det er faktisk ikke overdrevet i det heletatt.. snarere tvert i mot.. huff.. dagens syteinnlegg dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406665-insp-jeg-f%C3%A5r-i-allefall-ikke-noe-hjelp-og-i-tillegg-har-jeg-en-s%C3%B8ster-fra-helvete/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvis ungen hennes er tre år får hun jo ikke mer stødnader da snart eller? Er dette et tulleinnlegg? Man kan aldri være helt sikker her inne. Forøvrig kan jeg ikke skjønne alle de som skal være så syykt avhengig av pass fra familie? Trenger man barnepass kan man finne det andre steder. Søsteren din høres ut som en uoppdragen drittunge.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406665-insp-jeg-f%C3%A5r-i-allefall-ikke-noe-hjelp-og-i-tillegg-har-jeg-en-s%C3%B8ster-fra-helvete/#findComment-143406674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Hmm, sånn i forhold til foreldrene din som passer gutten titt og stadig så forstår jeg de altså. Hun var jo kun 17 da hun fikk ham og det virker ikke som om hun er mother of the year slik som du beskriver henne. De passer ham nok fordi gutten har behov for det, ikke fordi søsteren er bedre enn deg. Snarere tvert om tror jeg. Og...man har ikke tid til 100000 venner når man har barn, eller, normalt sett så skal man ikke ha det. Med mindre de alle har barn og barna er med. Etter at jeg fikk barn har jeg gått fra å være festens midtpunkt som alle ville henge med til viggo med to nære venninner. Sånn blir det jo bare. Ikke heng deg opp i det, vær glad for at du er en så god mor som du er også håper vi på at søsteren din ser lyset snart hun også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406665-insp-jeg-f%C3%A5r-i-allefall-ikke-noe-hjelp-og-i-tillegg-har-jeg-en-s%C3%B8ster-fra-helvete/#findComment-143406680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 Du får trøste deg med at små drittunger blir store drittunger og om 10 år så vil søsteren din sitte der med sneipen i geipen, uten noen som hjelper - menn vil til nøds bruke henne som en tøm-og-røm, ingen vil være i samme rom som sønnen hennes og både han og nestemann er vel tatt hånd om av barnevernet og søsteren din syter over hvor fælt livet har vært mot henne. Er pappaen til sønnen interessert i å overta omsorgen for gutten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406665-insp-jeg-f%C3%A5r-i-allefall-ikke-noe-hjelp-og-i-tillegg-har-jeg-en-s%C3%B8ster-fra-helvete/#findComment-143406681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Del Skrevet 17. juli 2011 Hehe! Litt syting er lov og særlig med slike familieforhold:P Hun blir vel oppvarta av gammel vane. Folk har vel sett at hun ikke endrer oppførsel uansett. Kanskje lurt å sette ned foten? Si ifra at hun og ungen ikke er velkomne hvis hun ikke passer på gutten. Hvis hun alltid får ture fram slik, er det hennes sannhet og hun ser ingenting gærnt i det. Du har vel klart deg så bra at foreldrene "glemmer" deg litt, all oppmerksomhet må gå til det barnet som ikke klarer seg helt uten foreldre enda. Synd du ikke kan få den oppmerksomheten som du fortjener, men slik er det. Du bør kanskje ta et verbalt oppgjør slik at du viser familien at du stusser over behandlingen og dynamikken i familien. Synd at slike omsvermes med oppmerksomhet, men de bruker kanskje mer tid på å pleie sosiale forhold enn slike som deg. Altså ikke noe gærnt ved deg, heller normal! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406665-insp-jeg-f%C3%A5r-i-allefall-ikke-noe-hjelp-og-i-tillegg-har-jeg-en-s%C3%B8ster-fra-helvete/#findComment-143406683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Del Skrevet 17. juli 2011 nei det er ikke et tulleinnlegg.. ja det er vel sant som dere sier.. de passer han kanskje mest fordi han trenger det.. ja vi får håpe hun finner ut av det.. hun ber jo hele tiden om å låne penger også.. hun betaler aldri tilbake og bruker det på seg selv.. selv om unskyldningen for å låne er at hun ikke har penger til mat.. nå har jeg satt ned foten på dette i allefall.. HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406665-insp-jeg-f%C3%A5r-i-allefall-ikke-noe-hjelp-og-i-tillegg-har-jeg-en-s%C3%B8ster-fra-helvete/#findComment-143406719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå