Gå til innhold

Kan man bruke City Bag på Emmaljunga Duo Edge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe en ny Emmaljunga vogn, men har allerede en City Bag så trenger bare sportsdelen. Synes Duo Edge så veldig bra ut, evt en City Cross, men lurte på om man kan bruke City Bagen på Duo Edge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duo edge er to deler uansett(er både bag og sportsbag), da må du bare finne en annen sportsbag.. Men til understell velger du jo mellom 3 typer uansett. Er flere sportsbager som er veldig like Edge sportsbagen =) =)

Skrevet

Duo (som betyr 2) kommer allerede med begge delene. Vil du ha duo egde er det like greit å selge city bagen. Vet forresten ikke om du kan bruke den, men vil tro det klikk av/på systemet er likt for alt til emmaljunga.

Skrevet

ok, så man kan ikke bare kjøpe sportsdelen?

Uansett har vi sikkert ikke råd, så er bare en liten drøm foreløpig :)

Skrevet

Kan du ikke se på finn.no??? Vi kjøpte vogn derfra nå sist (skal sistemann og ikke intr i å bruke 9000 kr på vogn) Hvis du synes det blir for dyrt.....

Nei, man kan ikke bare kjøpe sportsvogndelen, men du kan jo bare kjøpe understellet og bruke den til bagen du allerede har, så kan dere heller kjøpe sportsvognbag senere når dere trenger den... da har dere bedre tid på å finne "den rette" også =)

Masse Emmaljunga vogner på finn.no =)

Skrevet

Det var det vi gjorde sist, kjøpte en vogn på finn.... Som hjulene nå er i stykker på og som derfor bare egner seg som sovevogn i barnehagen...

Men vi har jo derfor forsovet sportsdelen, så egentlig trenger vi bare understellet, men kan man kjøpe BARE understellet (nytt)?

Skrevet

Det mener jeg man kan ja =) men for å være sikker ville jeg ringt en forhandler eller rett og slett sendt mail el noe til produsent i sverige og spurt om dette er mulig =) Det er jo rart om det IKKE skulle gå an =)

Lykke til med handel =)

Skrevet

nei, du kan ikke bruke city bagen på duo edge vognen.

city bagen passer bare på

hentet fra emmaljunga sine sider:

Om du vill förvandla någon av vagnarna City Cross, NitroCity, OzoneCity eller Classic Sport till en lätt och smidig liggvagn kan du komplettera med en färgmatchad City Korg för ett nyfött barn.

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare en city cross om du bare trenger sportsdelen? Den selges jo som separat sportsvogn.. City bagen du allerede har passer på den...

Skrevet

Hehe, ja hvorfor? Fordi jeg ikke har råd ;)

Skrevet

Det ligger jo mange flotte på finn =) ..også mange uten city bagen =)

Skrevet

Men vi har altså en sportdel, vi trenger egentlig bare understellet. Men ja, jeg skal se hva jeg finner :)

Skrevet

Men nå er jeg forvirret. Hvilken sportsdel har du fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...