MammaBrum Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg fødte i november. Fikk bekkenløsning i uke 13, og brukte krykker / rullestol store deler av graviditeten. Dagen etter fødselen var 90% av smertene borte! Jeg hadde bare vondt når jeg gikk lange turer. Så fikk jeg igjen mensen, og da kom smertene tilbake. Ved første mens varte det noen dager, og jeg var på krykker i en dag. Andre mens varte smertene ei drøy uke, og nå har jeg også fått smerter i forbindelse med eggløsning, så det blir bare noen få dager hvile i mellom Spørsmål: - Noen som har erfaring med sånn mens-bekkensmerter? Er det sannsynlig at de går over etterhvert som kroppen venner seg til menssyklusen igjen? - Har noen hatt slike mens-bekkensmerter og blitt gravide på nytt? Lurer på om det er galskap å forsøke på nytt nå? Jeg vil gjerne ha to relativt tette... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406316-bekkenl%C3%B8sning-etter-f%C3%B8dsel-et-par-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg fikk også økte smerter rundt menstider, men så ble jeg gravid igjen ganske kjapt så vet ikke hvordan det utvikler seg. Jeg var til tider vond lenge etter graviditeten, tok meg enda lenger tid å bli bra igjen. Etter fødsel tok det flere mnder før jeg var ca 50% bedre. Når jeg ble gravid på nytt når mini var 10 mnder (planlagt) så var jeg vel 90% bedre. Kunne ikke gå lange turer osv. Ble tidlig 100% vond igjen, kjente smerter allerede i uke 6 og ble sykemeldt noen uker etter der igjen. Vi ville også ha 2 tette for å bli litt "ferdige med det" siden jeg vil forbli frisk og fri for bekkensmerter når jeg har trent meg godt opp igjen. Kjente jeg angret litt når de verste smertene meldte seg igjen, men det er så absolutt verdt det. Mulig du har litt av samme tankegangen? Jeg syns det er greit å bare kjøre på! Bare vær forberedt at du har nok glemt litt av smertene allerede - det er vondere enn du husker. Nå har jeg snart termin med nr 2! Vi er kjempefornøyd med de to barna vi skal ha nå Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143406316-bekkenl%C3%B8sning-etter-f%C3%B8dsel-et-par-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-143406352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå