Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi stod også mellom Emmaljunga (mondial) duo og Simo. Simoen var på tilbud til 4000,- mens Emmaljungaen kostet 7.500. Vi valgte Emmaljungaen (creme leatherette) fordi den utseendemessig er helt nydelig, samtidig som den har smarte løsninger.

Jeg vet jeg hadde angret hvis vi hadde kjøpt Simovognen da jeg er helt forelsket i Emmaljungavognen. Lillemann kommer ikke før i november, så har ikke testet vognen skikkelig, men jeg syntes den virker stødig og god, og forholdsvis lett og manøvrere for å være en så stor vogn. Syntes også at Emmaljungavognen virker lunere enn Simoen, noe som er viktig for oss da lillemann kommer på vinteren. Jeg er i hvertfall 100% førnøyd med valget mitt :)

Lykke til!

Emmaljunga er virkelig god kvalitet! Har en emmaljunga edge duo til tredjemann, kjøpte den i fjor vår. og vi har brukt den i litt over et år nå. Den er like fin og skikkelig god å trille. Personlig synes jeg emmaljunga vognene er kjempe fine! jobber selv på småbarnsavdeling, ser der at simo vognene oftere ser mer slitt ut enn emmaljunga vognene. De holder rett å slett bedre, og man kjøper jo i utgangspunktet ikke vognan med tanke på et barn=)

Vi måtte bytte ut den gammle vogna vår når tredjemann kom og angrer ikke et sekund på at jeg valgte emmaljunga!!

Edge duo vogna er veldig stor å tung når man skal ha den med i bil, men emmaljunga har mange fine alternativer til den. Vår har iallefall stor og god bag, med god plass til vinterpose!

Emmaljunga koster litt mer enn simo men med tanke på at den holder bedre er det god invistering, vi var heldige og fikk sponset vogna av en bestemor=)

Lykke til med valget!

Var i butikken å fikk se vognene ved siden av hverandre i går. Synes Emmaljunga fortsatt er tung og liker Simo sin dypvogn best. Men Når det kommer til sportsvogndelen henger Simo klart etter! Den er fortsatt like høy som om en skulle ha valgt kombi og tatt ut bagen og ser "rar" ut som sportsvogn iforhold til Emmal. .. Huff ikke lett. Kan tilføye at vogna kun skal brukes til et barn (sistemann!) så jeg tenker ikke så mye på lang holdbarhet (utover det normale). Er avhengig at vogna er lettest mulig å "vippe" inn bak i bilen (flerbruksbil).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...