Løvemamman Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Ja, trenger da sårt et nytt hjul til vår gamle silvercross. Det er en Kensington og hjulet vi trenger er et 16". Det er ikke tilfeldigvis noen her som har et ekstra hjul liggende som vi kan få kjøpe, eller vet hvor vi kan få tak i det? Fant det på den engelske siden, men de skal jo ha 500kr bare i frakt:(
Ellois Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg vet bare om den engelske siden - og synes de også tar litt vel mye i frakt. Hvis vi mener samme side, da. Link (hvis flere trenger): http://www.heritage-prams.co.uk/spare-parts-c-52_58.html Jeg fant for øvrig nylig regntrekk til min Silver Cross på eBay, til en rimelig penge. Det fant jeg ikke på Heritage-Prams (eller noe annet sted). Så kanskje eBay er løsningen for å finne hjul også...? Uansett; lykke til med letingen! :-)
Løvemamman Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2011 Tusen takk:) Får prøve lykken på ebay, kanskje jeg finner annet tilbehør som jeg "trenger" der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå