Gå til innhold

Endelig funnet drømmevognen!!:) BABY JOGGER City Select

Anbefalte innlegg

Vi får med oss lille(når han kommer) og storesøss på 2 i en og samme vogn:), og når hun ikke vil sitte mer, tar vi av den ene delen, og vips, så har vi en knall go vogn til lillemann, som enkelvogn, med mange(ikke for mange) finesser og praktiske løsninger!:) vi gleder oss(mest jeg som vil bruke den mest) til å ta den i bruk f.o.m nov:) Denne anbefales, etter å ha testet den også!:)

Fortsetter under...

Har prøvd den til min toåring. Trodde også det var drømmevogna.

Men setet er altfor lite og kort når han skal sove. Hadde det vært kortere tid mellom mine, så kanskje...

Men fantastiske muligheter - til en grusom pris!

Sjekk prisen i USA (ebay.com) tusener å spare på å importere den selv ;-)

Har du testet den på ikke-rett-golv med to litt større barn i ? Det er TUNGT å parere en slik vogn hvis veien skråner det mindste, det bør du vite. Vi hadde en ABC Zoom som er laget på mye samme måte, men noe lengere, og den var umennesklig tung å trille foruten på flatasfaalt og i kjøpesenter.

Etter å ha vært en uheldig kunde å holdt av en annen søskenvogn i samme butikk, som ve en feil ble solgt ut, uten at jeg fikk beskjed da rotet skyltes at butikken flyttet fra et sted til et annet, fikk jeg en god pris på valgfri vogn. Kom veldig godt ut med denne, selv om jeg hadde vurdert ebay/amazon, ja..fullpris på vogn som har en setedel i seg+ bag et sete til, og regntrekk til begge deler, fikk je ikke vognen for 11000, for å si det sånn, da det va pakkepris for dette utstyret. Liker og å ha en butikk jeg fysisk kan hendvende meg til for evt spmål/problemer med varen osv. Ja har testet akkurat samme vogn på helling i bakken ddr vi bor, helt topp!:) må være litt forskjell på denne og den vognen som blir nevnt over:) Knall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...