Gå til innhold

årstudium til høsten og permisjon?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen der ute som skal det samme.. når har jeg kommet inn på et årstudium som jeg søkte på for å få krav på fødselsstipend siden jeg ble ferdig med bacheloren når i vår.

Jeg må dukke opp den første dagen skolen starte for å registrere meg.. Hvordan er det man søker om permisjon etter dette?

Noen som vet? :)

Håpe på svar.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal ha permisjon fra mitt masterstudium til høsten ved universitetet i Bergen, og da måtte jeg laste ned et skjema fra nettsidene til instituttet jeg studerer ved først, også leverte jeg bare det til infosenteret ved instituttet. Jeg måtte levere terminbekreftelse sammen med søknaden også fikk jeg svar etter 3 uker om at permisjonen var innvilget.

Men jeg tror de har forskjellige rutiner på slike ting på forskjellige skoler og universiteter. Alle utdanningsinstitusjoner har uansett studieveiledere som en kan ringe og snakke med eller sende mail til, så eg ville lett etter kontaktinformasjon til slike og ringt og hørt hvilke rutiner de har.

Hei. Jeg skal gjøre akkurat det samme.. ferdig med bachelor i vår og har kommet inn på et årstudium til høsten. Skal møte opp første dag å registrere meg.. så søke om permisjon.. sende g-skjema til lånekassen og etter fødselsatest er kommet, sende det til lånekassen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...