Gå til innhold

flere med to tette?? gode tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnehage og dobbel vogn.

Pass veldig godt på babyen, største kan finne på alt mulig farlig uten å fatte det. Jeg hadde vært å tissa, med døra åpen, men kunne ikke se dem. Da hadde eldste funnet ut at han ville dele tørket frukt med baby på to uker.

Min fant ut at hun skulle tømme en melpose over baby.. Og det går så fort. en annen gang hadde hun lagt et teppe over baby.

Barnehage er tingen så en får noen dager med kun baby.

Ikke glem eldste når alle kommer på barslebesøk. jeg ba de ha med en gave til eldste i stedenfor baby, og alle sammen var flinke og gikk til eldste først og spurte om hun kunne vise frem baby til dem og snakket med henne om hvor fint det var at hun hadde fått en baby, en lillesøster!

det er 20 mnd mellom mine da, men det er tett nok det også :)

Hei. 14 måneder mellom våre. Lite sjalusi da eldstemann er liten han og. Mer at han og vil være mest sammen med mamman sin og kose. Prøver å gjøre ting bare han og jeg slik at han får litt alenetid med meg og ikke bare pappan. Tvillingvogn er et must. Vi har Philip & Teds, lett å manøvrere på buss/butikker etc fasen er smal, men jeg vil nok heller anbefale en tvillingvogn fra TFK/MB da de er mer stabile. Vår eldste starter i barnehage først ved 18 måneder. Kom oss gjennom barseltid med begge barna hjemme da pappaen rolig mye avspasering, ferie og mye hjelp fra familie.

Lykketil, det er mye mindre jobb med to tette enn vi forberedte oss på.

ja jeg og mannen min har snakket mye sammen om det og gi begge barna individuell oppmerksomhet, man ser for seg at det skal bli en tøff periode. hvertfall til man er litt rutinert. Nå er vi veldig heldige med hjelpsok familie så j tror det kommer til og gå bra.. vi har hvertfall godt mot..:) vi har kjøpt en teutonia søskenvogn, syns denne passet kriteriene våre godt.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...