12Januarspire Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Nå har jeg og sambo forsøkt i halvannet år med å bli gravide, har endelig fått time hos gyn etter sommerferien, dette året kan ikke sommer gå fort nok Har snakket med fastlege, og om ikke gyn finner noe galt blir jeg sendt til spesialist i Skien. Har også vært i kontakt med en klinikk i Danmark som assisterer dersom vanlig måte ikke hjelper...
Mirakelbabypåvei Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 hei. Jeg og Sambo er inne i 3 året med å prøve. Har gått uten prev i 5 år nå, men ingenting skjer. Vi startet hos fastlege, og startet prossesen med å utrede hvorfor barnløsheten er. Har nå tatt 3*blodprøve og han har sendt inn skjema for å ta sædprøve. Etter dette skal vi til gyn. spesialist. Kan være enkle ting som cyste, bakovervendt skjede, blokkerte eggleder etc. Er en lang prosess å gå, men verdt det om det til slutt kommer en liten spire.
Ella78 m/ A&M Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Stå på! Selv var vi prøvere i ca 2,5 år før førstemann kom, og deretter 2 nye år før nestemann meldte sin ankomst. Har hatt god hjelp av pergo. :-) Lykke til!!
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 du er ikke alene : ) har prøvd i 1 år og 2 mnd, men nada : ( vet du prisen i norge kontra danmark?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå