Gå til innhold

Noen som bruker REDKEN hårprodukter her ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Redken har gode produkter som pleier og gjenoppbygger dypt inn i hårstrået. Extreme serien reparerer og gjenoppbyggger virkelig, har ihjelbleika håret mitt flere ganger og det har brukket, vært tyggis, og skikkelig ødelagt og det er utrolig hvor godt den har ordnet opp hver gang. Serien inneholder mye proteiner så håret blir ofte veldig trått, men det betyr bare at den virker. Krukkekuren Rescue force, cat kuren og anti snap er alltid must for meg når håret trenger styrke etter behandlinger. Anti snap gjør også håret glattere og beskytter mot varme, elsker den. Og hele serien lukter fantastisk!! =D

Er håret både slitt av behandlinger og litt tørt og ureglerlig er Real Control serien super god! Min absolutte favoritt til Redken. Kuren Intense Renewal er en helt fantastisk flokeløser og gjør håret supermykt.

Haha dette ble litt langt :P

Frisør

23.19 her (første anonym), så flott at du skriver det du gjør om at håret blir trått, frisøren! Det har jeg nemlig opplevd av og til, og da har jeg brukt en annen balsam i tillegg for å få håret bløtt... det er kanskje dumt det da??

Neida det er ikke dumt, kan fint bruke en annen balsam over håret, iallefall av og til, etter du har brukt kuren f eks.

Vil da anbefale balsamen til real control serien som jeg nevnte i det andre innlegget. Den tilfører både proteiner og fukt :)

Frisøren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...