Gå til innhold

Rettetang; er GHD rettetangen virkelig verdt nesten to tusen kroner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel helt ant på hvilken GHD rettetang man har om den koster 2000 kroner! Men vil tro det er fordi merket er populært?? Har selv en som koster 599 på Elkjøp, er strålende fornøyd med den, og har heller ikke tid og bruke den hver dag!

Men det kommer vel helt ant på hvor mye penger man er villig til og legge i en rettetang!:-)

Fordi GHD-rettetenger ødelegger ikke håret like mye som andre rettetenger.

Den stiller f.eks varmen selv etter hvordan hårtype du har.

og hvis du f.eks glemmer å skru av rettetanga etter bruk, skrur den seg av selv når det ikke blir brukt på så,så lang tid.

VELDIG brae tenger, og og er absolutt verd pengene :)))

Jeg fikk en gratis rettetang av frisøren min. Noen billige greier som nå er flere år. Er superfornøyd jeg. Hadde aldri betalt 2000kr for en rettetang. Skjønner ikke hva som skal være annerledes. Håret blir jo stritt uansett.

Annonse

Det er ikke pengene det står på, jeg kan fint spandere på meg en dyr rettetang. Men jeg er ikke av den typen som punger ut unødvendige penger BARE fordi det er et kjent eller populært merke, prisen skal stå til det man får igjen i produktet.

HI

Jeg kjøpte den beste og dyreste GHD rettetangen på den tiden iallefall, 2år siden.

Den er absolutt verdt hver eneste krone!

Min er like fin enda og fungerer utmerket.

Jeg får helt stritt hår, og jeg har afro hår!

Vær klar over at når du bestiller fra utlandet er sjansen veldig stor for at du får en kopi-tang. GHD er den mest kopierte rettetangen på markedet og de som er fake er absolutt ikke like gode!

Jeg betalte 1800 for min hos frisøren, med garanti selvfølgelig.

Jeg har tykt krøllete hår og har prøvd flere forskjellige tenger, det tar "hundre år" å rette ut håret mitt. Som regel må jeg gå gjennom hele manken flere ganger før det er passelig rett.

Så prøvde jeg GHD og jeg ble frelst på første forsøk, det er bare å dra tangen gjennom håret EN gang og det er perfekt rettet. Sliter utrolig mye mindre på håret og gir perfekt resultat hver eneste gang.

Kommer aldri til å bruke noe annet igjen!

Men det er klart at har du et nesten rett hår som ikke er så tykt og bare skal dra en rettetang gjennom for å få dempe noen så flyvehår o.l er det sikkert ikke verdt pengene. Men for de som har en tykk manke og skikkelige krøller som skal rettes ut har det enormt mye å si at man har en god tang.

Annonse

Den er verdt pengene ja.

Jeg har hatt flere fra elkjøp til småpenger som jeg er fornøyd med - men GHD er fortsatt ti ganger bedre å bruk! Jeg bruker rettetang hver dag, noen ganger to ganger, for jeg har krusete, krøllete og slitsomt hår. GHD er verdt hver eneste krone(: Men du kan få den billigere enn 2000... :P

Jeg har også krøller, og jeg skal ALDRI bruke noen rettetang på dem!

Det er da mye finere å ha krøller enn stritt hår som alle andre? Klarer dere å samle krøllene ved å bruke shampoo+hårkur for krøllet hår, samt stylingprodukter tilpasset krøllet hår, så tror jeg det blir mye flottere enn stritt hår.

Dessuten er det mye mindre jobb. Jeg vasker håret, har i skum/krem, deretter lar jeg det bare tørke. Når det er nesten tørt (og ja, det tar tid), så fikser jeg luggen litt. Ferdig!

Selvfølgelig er det fint med krøller, og jeg retter de jo ikke ut hver dag, men av og til.

Man blir litt lei av og til, det er ikke så mange variasjonsmuligheter når man har tykt krøllete hår. Jeg må også vaske det hver eneste morgen, eller ha det i en knute i nakken om jeg ikke gjør det. Kan ikke gre/børste manken min, da blir den enorm. Det må gjennombløtes, kures og has produkter som demper i det når det er vått.

Når jeg retter det ut kan jeg gå i tre dager uten å vaske det, bare gre det med en grovtannet kam om morgenen. Da ser jeg litt annerledes ut og får litt forandring. Jeg får faktisk veldig mye skryt når jeg retter det ut, at jeg kler det godt. Føler meg litt mer typete da enn med krøllene.

Så jeg kommer til å fortsette rette ut krøllene mine av og til, og da er det ingenting annet enn GHD som fungerer!

Jeg er kjempefornøyd med min ghd-tang, ingen over, ingen ved siden!

Men jeg har kjempelyst til å investere i straight and shine jeg da, noen som har prøvd det? Skal jo vare helt til håret vokser ut igjen så man bare kan ta etterveksten og når man bruker penger på dette trenger man ikke en så dyr rettetang for å holde håret rett og fint, ikke kruser det seg i regnvær heller..

Jeg er så lei av mine krøller!

http://www.saks.no/page.aspx?CNT_CONTENTID=5435&CNTLIST_CATEGORYID=954&IMAGES_VISIBLE=OFF&CNT_VISIBLE=ON&MEMBER_VISIBLE=OFF&QUERY_VISIBLE=OFF&HAIR_PROJECT_VISIBLE=OFF&RESERVATION_VISIBLE=OFF&SHOPPINGBASKET_VISIBLE=OFF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...