MammaMø med to små Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 hehe, alle har skikkert hatt noe lignende, men var så rart når jeg våknet opp i dag, for var usikker på om jeg hadde drømt eller ikke... Her er drømmen: Jeg kikker ned på testen i spenning og den er kjempe positiv! to klare streker på billigstrimmelen!! tar en ny test; Gravid 3+ . Våkner opp og rister på hodet, det var en drøm. Løper ut på badet, tar en test og den er like positiv som i drømmen. Legger meg igjen og gleder meg til å fortelle samboer når vi kommer hjem fra sverigetur." Brått våkner jeg opp og innser at jeg ikke var våken i det hele tatt,men drømte at jeg våknet fra drømmen og tok en ny test. Hehe, ja sånn kan det gå. Håper virkelig jeg er sanndrømt og at jeg kan ta denne testen som er kjempe positiv i morgen Krysser fingrene !! Ville bare dele dette med dere, for de sier jo at gravide kvinner drømmer mye rart? hehe *smiler lurt*
mammatil2imai Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Hehe, morsomt. Jeg har drømt noe av det samme, at jeg testet positivt og våknet. Og ikke var våken likevel. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå