Maia&Mathias <3 Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Litt rart d her, men de siste dagene har jeg vært fuktig i trusen bak på rumpe. Er d noen andre som har hatt d sånn? Er jo veldig varmt nå så har egentlig tenkt at d bare er svette, men synes d er litt rart at d blir fuktig bak der!!?? Noen som vet om d kan være fostervann som lekker? Er ikke sånn at d er kjempevått men d er fuktig, og d opptil flere ganger om dagen. Er 38+4 idag. Kjenner forresten masse nedpress og at babyen har lagt seg godt ned i bekkenet... Flere som har d sånn?
firebarnsmum Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg hadde det litt sånn før jeg fødte for ei uke siden. Under fødselen ventet både jordmor og jeg på at vannet skulle gå, men det gjorde det ikke. Det kan være at vannet hadde gått før fødsel, kanskje flere dager før. Jeg opplevde at jeg av og til ble litt våt, spesielt når jeg lå på ryggen kunne det kjennes ut som om jeg svettet bak der. Må si at jeg skiftet truseinnlegg flere ganger om dagen, men trodde det bare var utflod. Dette gikk heldigvis bra for vår del, ingen infeksjon til tross for at fostervannet som var igjen var grønt. Babyen hadde bærsjet i vannet, så hun var tydelig stresset. Dersom du er i tvil, så dra på føden og gå sjekket at du ikke lekker. Jeg trodde faktisk ikke det gikk an at vannet gikk uten at jeg skulle merke det - men det gjorde det altså. Heldigvis så hadde vi ikke sex siste uka før fødsel, for å si det slik:) Lykke til!!
Maia&Mathias <3 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2011 Tusen takk for svar! Er en veldig rar følelse, svetter jo vanlig ikke i sprekka liksom! he he!! Skal på leiekontroll på sykehuset imorra så får ul da. Skal få de til å sjekke fostervannet også da... Forrige gang gikk vannet 2 dager før lillegutt kom og 1 døgn før riene startet , men er sikkert ikke no automatikk i dette... Får vente å se til imorra hva de sier, veldig spennende! Er blitt SUPER hoven i beina også idag så hadde vært greit å fått litt fortgang på ting her kjenner jeg! Fremdeles 11 dager til termin + at jeg gikk 8 dager over med førstemann så med min flaks går jeg sikkert lenge enda... :-S Gratulerer så mye med babyen forresten! Flaks at alt gikk bra med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå