Gå til innhold

Er dette dårlig gjort av svigerfar?

Anbefalte innlegg

Har sagt til han flere ganger at jeg verken liker lever eller orker tanken på å spise det. Har ikke smakt det mange ganger, men de gangene jeg har smakt det har jeg blitt skikkelig dårlig. Det sitter i hodet og jeg brekker meg. Vi var på besøk der og fikk servert "jegergryte" med elg. Sa han. Men dette var elg OG lever som han hadde kuttet opp i bittesmå biter. Jeg spurte mange ganger om det bare var kjøtt, ja sa han. Men etterpå lo han å sa det var mye lever oppi. Ble så dårlig etterpå og egentlig litt sint...

Fortsetter under...

Det eneste dumme her, er jo at svigerfaren din fortalte deg at det var lever i jegergryta! Når du ikke kjente at det var lever i gryta, så hadde det jo ikke vært noe problem. Det man ikke vet, har man ikke vondt av.

Annonse

Hehe.. Sorry, jeg skjønner frustrasjonen din, men samtidig må jeg signere de andre som sier at du ikke reagerte (på smaken eller ble dårlig) før han fortalte at du hadde spist lever.. Denne "intoleransen" høres i så fall mer psykisk enn fysisk ut ;)

Annonse

Jeg hadde blitt sint hvis noen prøvde å lure i meg noe! Grunnen til at du ikke spiser det er ikke noe han har noe med, poenget er at du ikke spiser det! Blir som at jeg skal prøve å lure i søsteren min karbohydrater fordi jeg syns det er tullete å ikke spise karbo. Innmat er noe jeg også holder meg laangt unna! Da er det bedre med rent kjøtt for min del...

Mine svigerforeldre løy til meg om at det var elgkjøtt i gryta. Jeg liker ikke elgkjøtt og det er noe som sitter i hodet ja, men jeg syntes det var kvalmt tidligere. Jeg ble veldig lei meg da jeg ble lurt og følte de ikke respekterte meg. Jeg satt hele tiden og kjennte på at dette var ikke storfekjøtt og ville ikke si noe. men med en gang de fortalte det så kastet jeg opp. hmm.. Samme når mamma prøvde å lure i meg elgkjøttkaker.. tok et bett og sa: dette er ikke vanlig kjøttkake og dermed sto spruten over middagsbordet.. :/ Jeg aner ikke hvorfor jeg var slik, men nå kan jeg spise elgkjøtt da!

Så ja jeg synes det er dårlig gjort. av prinsipp så sier du at du ikke vil ha innmat, å da må det respekteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...