Gjest Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Vi har fått en svak strek på en graviditetstest fra billigtester.no Hadde inseminasjon for første gang 2 og 3 Juni. Skulle hatt mensen i går, men har bare kommet pittelitt brunt slim. Tok en test nå nettopp, har ikke "spart" opp noe urin. Har hatt en del symptomer også, så er veldig spent på om vi har en spire :-) Hva tror dere? Bilde av testen http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/597219/offset/0
MammaMø med to små Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 drister meg til å si Gratulerer :-) Syns den så veldig positiv ut jeg altså:)
Gjest Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Har hatt en del brunlig mensen/slim i dag. Er ikke ferskt blod, og heller ikke i lik mengde som når jeg har mensen. Tok en test fra billigtester i dag tidlig, som var like svak som den i går. Tok også en fra CB, det var veeeeldig svak..var som en skygge. Så fikk en litt dårlig følelse i dag. Hva tror dere? Skal kjøpe ny test i morgen :-)
Blåbærmuffins Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Jeg spottet også akkurat i dagene da jeg skulle hatt mensen. Hadde aldri trodd jeg var gravid, men det var jeg. Den testen din er jo positiv så er vel bare å gratulere :DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå