Gå til innhold

Hva synes dere om barn med hull i ørene?

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på babyer, eller så små barn at det ikke er noe de velger selv.. Vi fikk time til å ta hull i ørene på babyen våres i dag, men usikker på om vi skal benytte oss av det! Jeg synes litt synd på stakkaren som får vondt jeg, men på en annen side synes jeg det er veldig søtt med andre barn som har det, og småjenter selv synes jo det er stas...?

Fortsetter under...

Blir skikkelig irritert på foreldre som piercer små barn. Skjerpings! Hugser med gru tilbake på hvor mye jeg var plaget med betennelser i begynnelsen....og jeg var "stor".

Kjøp heller en kjole eller smykke om du vil pynte henne!

Annonse

Vi satte grensa til skolestart. hvis jentene ville ha hull i ørene når de begynte/begynner på skolen er det greit, men ikke før. eldste grep sjansen da den kom , nr to begynner på skolen nå, men vil ikke ha hull i ørene. minstejenta har heldigvis ikke nevnt det enda.. synes hull i ørene på babyer/småbarn er noe stort tull, de velger det jo ikke selv. og i tillegg til at det er vondt med det samme (noe du ikke kan forklare dem), utsettes de for å evn få allergier/betennelser etc..

Annonse

Synes det er trist at foreldre har så dårlig vurderingsevne at de ønsker å påføre barna sine sånne belastninger. Smerte, fare for infeksjoner og ikke minst faren for metallallergier.

Hilsen meg som selv har STORE plager av nikkelallergier.

Som jeg har skevet i en tråd før.. Synes dette er grusomt. Og synes virkelig synd på disse barna som har så idiotiske foreldre. Jeg ville pynte min datter å kjøpte et gullkjede med et gullhjerte med diamant i. Det går hun med om vi skal noe spesielt og dette synes jeg er nok "pynt" for et lite barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...