02,05 og 12, haaper vi:) Skrevet 16. juli 2011 #1 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei. Jeg la paa meg henholdsvis 30 og 22 kg i de 2 forrige fullendte svangerskapa. Det förste da jeg ble 30kg i pluss, hadde jeg svangerskapsforgifning.. Men allikevel saa synes jeg at jeg legger paa meg alt for mye?! Naa har jeg allerede lagt paa meg 2 kg, og lurer litt paa hvor vektnaala kommer til aa stoppe denne gangen. Og denne gangen veier jeg ogsaa fra för 5 kg for mye.. Hva med dere da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doodlita Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 Sist gikk jeg opp 45 kg, hadde svangerskapsforgiftning + svangerskapsdiabetes. Måtte jobbe hardt for å miste dem, men jeg mistet dem før jeg ble gravid igjen. Jeg håper virkelig at jeg ikke går opp like mye denne gangen, for det var virkelig slitsomt for kroppen min å veie så mye. Har foreløpig ikke gått opp noe - men det hadde jeg ikke forrige gang i uke 11 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*cocco* Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 dette er mitt føste svangerskap, jeg er 9+6 å har også lagt på meg 2 kilo. off, ille nervøs, men når jeg leste på info på første trimester sto det at det var helt vanlig. nå er ergometer sykkelen kommet inn stuen og jeg har gått ti stor innhandling av frukt og jus i stede for brus, er egentlig veldig glad i vann, men klarer ikke drikke vannet vi har i springen fortiden, det er sååå dååårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stineee Skrevet 19. juli 2011 #4 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ikke gått opp noe enda, har vel heller mistet en kilo eller to. Forrige svangerskap gikk jeg opp 9-10 kilo, så jeg er ikke så veldig redd for vekta. Men jeg gikk ikke ned mens jeg amma jeg, da. Så da er det jo fint jeg ikke gikk opp mer... Håper på lite oppgang og at jeg går ned igjen mens jeg ammer denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*cocco* Skrevet 19. juli 2011 #5 Del Skrevet 19. juli 2011 trodde alle gikk ned når de ammet jeg? jeg gikk opp de 2 kiloene før uke 7 så nå har jeg ikke gått opp noe etter det. men det kommer jo hvor langt er du på vei da Stineee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stineee Skrevet 19. juli 2011 #6 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg er rett over 11 uker på vei. Men jeg er konstant kvalm, og spyr endel i tillegg, så jeg regner ikke med å gå opp noe på en stund. Men nei, alle går ikke ned i vekt når de ammer. Min grunn var vel det at jeg fikk et enormt sjokoladesug, utenom alle dimensjoner asså, og jeg er glad i sjokolade til vanlig. Men fikk store problemer med å begrense meg, og selv etter at jeg sluttet å spise sjokolade gikk jeg ikke ned. Den måneden jeg slutta å amme gikk jeg ned 3 kilo, og så rant det meste av, sakte med sikkert. Dette blei langt, men merkelige setninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå