Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag, lørdag 16.07.2011?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg termin! Hiv o hoi som tiden flyr! Går sikkert lenge på overtid, men det er helt i orden. :) Storkoser oss med sommer, ferie og siste tid som kjærestepar uten barn. Men det skal bli fantastisk å møte den lille damen! Lykke til, alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager :) Håper jeg slipper å gå over, heller litt før hehehe. Men nå e ikke vi uten barn så vi bare gleder oss til han kommer. Da vil alle få mamma/samboer tilbake hehehe =)

Skrevet

12 dager igjen her, men håper noe er på gang snart! :) Veldig klar for å komme tilbake til normalen igjen og treffe prinsessa!

Skrevet

9 dager igjen! Håper så inderlig at fødselen starter av seg selv denne gang - hadde vært noe å opplevd en mer naturlig og ikke teknisk fødsel som sist. Meen, her er det ingenting som tyder på at han skulle komme før.

Tålmodighet er en fin ting ja....hmmmmm, merker jeg blir mer og mer utålmodig. Vil møte lille gutten NÅ! :) Helst i går..

Skrevet

2 dager til ul termin og kjeeeempe lei:/ Er ikke en av de som synes at det er så fantastisk flott å gå gravid dessverre, gleder meg bare sååå til å møte prinsessa:):) Kom ut lille venn!!(:

Skrevet

6 dager igjen!! Ser virkelig frem til å bli ferdig :)

Skrevet

2 dager igjen og er rimelig lei nå...

Skrevet

6 dager til termin, og prøver å forberede meg på å gå overtid for tredje gang. Jeg merker at det tærer på humøret, og jeg har allerede tatt sorgene på forskudd... Det er liksom ikke gøy å være gravid lenger nå syns jeg...bare vondt og slitsomt, og jeg tror knoll og tott (på 3 og 4) har økt intensiteten og energien enda ett par hakk, så jeg er UTSLITT! Nå vil jeg ha ungen ut...helst i går. :P

Skrevet

59 dager igjen, men stor mulighet for at jeg føder før i følge legen, håper hun holder seg inne minst to uker til!! :)

Skrevet

9 dager over termin her....blæhh

Skrevet

Ca. 36 TIMER igjen!!

Skrevet

31 dager :)

Lykke til damer!!!! :)

Skrevet

20 dager igjen her, og har virkelig ikke lyst til å ha noen flere dager igjen. Nok nå:)

Skrevet

12 dager, og har ikke "tid" til baby før neste helg, haha. Så satser på at det skjer en gang mellom neste lørdag og lørdagen etter, det må vel være nok margin til at det klaffer? ;) Om man bare kunne bestemme selv ;)

Skrevet

60 dager,-en hel evighet ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...