Gå til innhold

Andre her som er under 30 og har fått åreknuter? :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda har alt det, bortsett fra pigmentflekker å jeg er yngre enn deg å har barn som er eldre!

Ikke klarer jeg å bli kvitt de ekstra kiloene heller!

Prøver å akseptere kroppen min som den er, men klarer ikke å sliter veldig med selvbildet!

Mager trøst kanskje, men jeg har hatt åreknuter siden jeg var ca 20. Fikk barn etter at jeg fylte 30, så det var ikke graviditet som forårsaket mine. Tror det er genetisk og hormonelt. Kanskje støttestrømper kan hjelpe ved neste graviditet? Jeg vurderer å sjekke om noen av dem kan fjernes med laser.

Er 24 og har noen ja'

Jeg har vel hatt siden jeg var 16. Arvelig disponert så det holder!

De er ikke så fryktelig gale men man ser tydelig årene under huden.

Noen dager mer enn andre. Har alltid vært litt flau over beina mine men de siste par årene hadde jeg faktisk lært meg å ikke bry meg så mye. Kan ikke hjelpe noe for det uansett.

Men det snudde fort når de begynte å gjøre vondt! Hemmer meg i jobben og hemmer meg når jeg skal leke med min datter.

Kan rett og slett ikke sitte på huk eller på kne.

Da hovner foten og årene opp og jeg får en tung smertefølelse i hele foten i mange timer etterpå.

Toppet seg virkelig på ferie nå når det ble så strevsomt å finne sittestilling når vi skulle grave og kose oss på sandstranden at jeg rett og slett ble sittende på solsengen og se på de andre leke :(

Så nå har jeg tenkt meg til lege i løpet av høsten for å høre om han kan henvise videre så jeg kan få de fjernet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...