Gå til innhold

Er det noen her som ble ekstremt trøtte tidlig tidlig i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he jeg var eeekstremt trøtt svært tidlig. Kunne sove 12 timer, våkne spise frokost, se en halvtime på tv gå å legge meg igjen. På kvelden gikk jeg å la meg kl 21.30 og sovnet momentant, så ble lite kos på gubben for å si det sånn;)

Fikk tilbake energien i 2 trimester;)

Jeg begynte i uke 8. Da sov jeg 2 timer på sofaen hver dag etter middag (jobbet 8-16, 100%) og la meg gjerne kl 22 og sov helt til kl 07.00. Mellom ettermiddagsluren og nattesøvnen, så gikk jeg vel i dvale da også.. Det ga seg ca i uke 16.

Ja! Med alle 5:-) Helt ekstremt i første trimester, og ble verre for hvert svangerskap. Da jeg skulle ha nummer 4 gav det seg ikke før uke 24...

Venninnene mine spøkte med at jeg gikk i dvale:-)

Ja!

Stod opp 15 minutter før jobb (bodde mer eller mindre på arbeidsplassen), sov en halvtime i lunsjen, ferdig 15:00/15:30, sov fra jeg kom hjem til 21:00-21:30, stod opp spiste det jeg klarte pga kvalme og la meg mer eller mindre rett etterpå. Så ja, jeg sov vel en 15-16 timer i døgnet.

Hadde forståelsesfulle og omtenktsomme "roomies" så de handlet for meg :)

Annonse

Ja, det startet før jeg tok testen. Det var da jeg mistenkte at jeg var gravid, for jeg følte en slik trøtthet jeg aldri hadde kjent før, midt på lyse dagen. Jeg ble helt slapp i hele kroppen og klarte nærmest ikke stå oppreist. Dette var da ca. 1 mnd etter første dag i siste mens, som da altså blir omtrent 1-2 uker etter befruktning. Var da ekstremt trøtt frem til jeg var ca. 15 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...