Gå til innhold

Vært å shoppa litt i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hompet rundt på senteret på krykker og sambo fikk bærejobben hehehe :)

Bestemte meg for dun dyne i tillegg til fiber dynen så nå har vi begge deler. Kjøpte også litt sengetøy og kluter. Og så husket jeg endelig å kjøpe kladder. Flinke meg hehehe =) Og ikke minst kjøpte garn så nå skal jeg strikke matrosdress =) De er så søte :o)

Jaja etter en sånn strabasiøs ferd for meg er jeg helt gåen i bekkenet og masse kynnere. Jaja godt med alt som er gjort :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også shoppet i dag, var så koselig! :) Kjøpte vaskekluter, dynetrekk, laken, overmadrass til vugga og en bamse :-D

Kladder, mener du sånn tissegreier da? Så etter det på apoteket jeg nemlig, men fant ikke.

Har redd opp i vugga nå og det er så koselig å se at det er klart :)

Skrevet

Koselig å kjøpe inn og ordne i stand :) Har også redd opp i vuggen. Er så herlig å se på den som står der å venter på sin prins :o)

Med kladde mener jeg sånne underlag en kan ha i senga eller under seg i bilen ol så det ikke søler fostervann, blod eller urin om noe skulle skje.. Fant ikke de på apoteket jeg heller så jeg spurte. De oppbevarte de bak på lager eller hva de har der bak hehehe :)

I morgen skal jeg pakke stellevesken og fødebaggen. Da er jeg ferdig, tror jeg..

Skrevet

Åja neste gang får jeg spørre jeg også :) Lå med sånn tisselaken i natt for første gang, bare i tilfelle, og det var syykt klamt! Ble så svett at jeg nesten lurte på om jeg hadde tissa på meg selv, hehe! Men leste at de kladdene kunne man godt bruke i vugga også, tenker å legge det under overmadrassen jeg faktisk, for overmadrassen kan jo fint vaskes, så passer jeg litt ekstra på hovedmadrassen :)

Jeg holder også på å pakker sykehusbagen, best å være føre-var i disse tider, iallefall nå som jeg vet at jeg har fare for å føde tidlig. Men stelleveske har jeg faktisk ikke tenkt på! Hva pakker du i den da? :P

Skrevet

Jeg kan desverre ikke vaske overmadrassen :( kan vaske trekket da, men ikke selve madrassen så jeg får prøve å legge det under lakenet..Blir det for ille tar jeg bare ett ullpledd oppå kladden, under lakenet hehehe.

I stellevesken pakker jeg ting til lillemann. Klær, bleier, teppe ol :) Syntes det er greit å ha det i 2 separate bagger :)

Skrevet

Så du tenker å ha den med til sykehuset altså? Ikke stelleveske som du skal bruke sånn senere? Lurt å ha det i to ulike vesker ja, så blir det lettere å finne frem :) Sykehuset sa jeg ikke trengte å ta med bleier, men kanskje er det lurt likevel? Føler meg så grønn på alt :P Skal kjøpe hentesett nå i neste uke vi, men veldig vanskelig når vi ikke vet hvor stor babyen egentlig blir, om hun kommer tidlig eller ikke, men kjøper et sett i 50 tror jeg, så får heller kjæresten handle på egenhånd om hun blir mindre, eller hente hjemme hvis hun blir større, hehe. Kjøpte sånn overmadrass, eller madrassbeskytter på jysk i dag, helt sånn tynt, kunne vaskes så var veldig greit :) Var på tilbud nå også så betalte bare 100 kr for det.

Skrevet

Ja det tenkte jeg ta med på sykehuset :) Stellevesken skal brukes senere. Blir barnets følgesvenn i noen år den hehehe =) Trenger sikkert ikke ta med bleier vi heller men pakker det nå ned i tilfelle ett eller annet hehehe =) Hentesett er alltid vanskelig. Ikke godt å si hvor store klær de trenger. Jeg har hentesett i str 50, men nå har jo jeg 3 andre barn og ingen av de har vært store så tror ikke denne vil bli så mye større hehehe :) Satser ihvertfall på det.

Om klærene er litt for stor går det jo an å brette litt. De skal jo liksom kun hjem fra sykehuset.

Kjekt med alt som kan vaskes. Sist gikk vannet heldigvis på dagtid, men det kan jo fort skje på natta og da er det utrolig kjedelig å få det utover i sengen. Ihvertfall når en har en dyr seng.

Skrevet

Oi så du venter nr 4 nå altså? bra jobba ;) Første hos meg dette, så alt er jo så nytt. Ja satser på størrelse 50 jeg også, fikk høre at hun hadde litt vekstavvik + at jeg ikke er så stor selv så satser på at hun ikke blir av de største. Nå handler det bare om at jeg greier å få ferdig det helseteppet jeg strikker på, har liksom blitt en laaaang strikkepause, enda jeg nesten er ferdig! Ta litt fatt i kveld kanskje, blir jo så gøy å få det ferdig :) Ja tenker på det med at vannet kan gå jeg også, skal spørre etter kladder på apoteket på mandag den dag! ;)

Skrevet

Jupp :) Nr 4 :)

Er alltid usikkert når det er første, andre også syntes jeg. Er jo mye å sette seg inn i.

Strikker du også ja :) Koselig det. Jeg har strikket bukse, jakke, sokker, lue, helseteppe, pynteteppe til vognen og heklet converse "sko" hehehe. + Maaaaaassse annet som er gitt bort siden jeg ble gravid.

Skrevet

Du har strikket mye da! Er bare amatør jeg :P Stolt om jeg blir ferdig med teppet, hehe, men har faktisk laget en liten kjole og jakke også, men ikke satt knapper i dem, brukte bare restegarn så ble ikke sånn veldig fine egentlig, men teppet tror jeg blir bra, stripete :) Hørtes skikkelig stilig ut med converse-sko :-D De skulle jeg gjerne sett! Er det både jenter og gutter du har fra før da? Gutt som kommer denne gang? Bestemt navn enda eller? :) Koselig at det er flere som bare sitter å surfer på nettet en lørdagskveld, hehe.

Skrevet

Hehehe sitter stort sett kveld og natt å surfer. Får ikke sove for tiden å da er det fint med pc :)) Hehehe.

Her i huset er det bare gutter :) Ikke at det er bare bare. Gutter er supre =)) Kommer gutt denne gangen også ja. Han har desverre ikke fått navn ennå. Vanskelig.... Har dere funnet navn?

Du klarer teppet!!! Så kan du legge ut bilde her når du er ferdig. Jeg skal vente på det jeg :)

Jeg skal legge ut bilde av skoene jeg :) Kommer med link.

Skrevet

Så utrolig flink du er! De var superfine :) Herlig med en guttegjeng da, tenk så gode kompiser de sikkert blir, får mye glede av hverandre + at gutter passer ekstra godt på mammaen sin når de blir eldre, er det ikke sånn da? hehe, kan de komme å løfte og bære og hjelpe deg når den tid kommer :) Vi har bestemt navn ja, har liksom vært et som har fulgt oss hele tiden, og nå er det liksom blitt henne så kan ikke bytte, men må liksom se om det passer før vi sier det til omverdenen likevel, så vi venter til vi får hilse på henne før vi røper det til noen ;) Ja jeg skal somle meg til å strikke ferdig det teppet..begynner.. i morgen :P Er jo en fin aktivitet det nå som jeg må være så mye rolig uansett, ser for meg lange dager nå når jeg er sykemeldt.

Skrevet

Takk :) Har heklet flere sånne par til venner som har fått baby :) Litt kjekt med noe som ikke alle har :)

Ja fint med en guttegjeng. Nå er jo alle gutta ganske spredd i alder her så det kan fort oppstå litt konflikter hehehe. Men at de passer godt på mamma'n sin er det ikke noe tvil om <3

Kjekt å ha navnet klart da. Har hatt det til alle de andre, men denne gang er det så vanskelig syntes jeg.. Vi har jo noe på listen men vet liksom ikke helt..

Ja begynn å strikke i morgen :) Jeg har strikket masse i sykemeld-perioden. Og lest pensum hehehe. Ellers blir det surfing og tv/film. Begynner egentlig å bli lei det meste. Har lyst ut på tur.. Men det kan jeg bare glemme til etter fødsel. Håper det blir bedre da :) Kjedelig å være sykemeldt, men sånn er det bare. En må ta hensyn til kroppen sin!

Nå er jeg begynt å strikke matrosdress til gullet =) Blir spennende å se om jeg blir ferdig med den før fødsel..

Skrevet

Ja morsomt med noe som er unikt :) Skjønner at det kan bli vanskelig med navn etterhvert når man har så mange, og så skal man jo bli enige begge to i tillegg. Du har jo ikke såå lenge igjen til termin nå da, og da kan du gå masse på tur! hehe, forhåpentligvis, men skjønner godt at du blir lei, man blir jo det av å gjøre det samme hele tiden. Matrosdress hørtes veldig stilig (og vanskelig :P) ut, du greier det nok fint, men om den blir ferdig til fødsel spørs jo da :) Skal finne senga nå jeg, men var veldig koselig å "prate" med deg i kveld :)

Skrevet

Ja vi får se hvor langt jeg kommer :)

Takk for praten og ha en riktig gos natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...