Linnpija_88 Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Var ute på biltur i dag, da jeg skulle handle inn siste rest til andremann kommer. Plutselig begynnte magen å bli knall hard og fikk murringer i korsryggen. Dette kom da gjevnlig og pustemønstret mitt endret seg når dette skjedde. Ble rett å slett ubehagelig å kjøre,men det ga seg etter en liten stund. Kjente det toppet seg, for så å dabbe av. Er dette kynnere? Er 38+2 i dag og det skal sies at jeg aldri har kjent kynnerne mine eller de begynnnde åpningsriene.
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Mest sannsynlig kynnere siden det ga seg, men kan jo også være rier men det vil du nok merke etterhvert..
Linnpija_88 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2011 Har kommet å gått i hele dag! begynner å bli litt sliten. Kjente ikke så mye med førstemann,da jeg kom inn med 6cm Åpning og litt ubehag for å sitte..
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Kan jo være rier. Du får bare følge med og helelr ta en tlf til føden om du føler for det
Linnpija_88 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2011 Skal se ann kvelden og natten. Hode festet seg på onsdag,så alt er vel egentlig klart til at babyen bare kan komme! og tusen takk for svar:) trodde jeg viste litt siden sist,men mye går i glemmeboka.
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 Ja en glemmer fort Masse lykke til om det skjer noe mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå