Gå til innhold

Klarer jo ikke å bestemme meg for hva jeg liker..hjelp!

Anbefalte innlegg

Venter en jente, og har en Alma fra før som blir storesøster. Hadde i utgangspunktet valgt Matilde, men får ikke bestemt meg for om det er det beste.

Snakket om Nora Matilde også, men jeg synes fire navn blir mye ettersom vi har to etternavn.

Hva synes dere klinger best?

Alma og Matilde

Alma og Nora

Alma og Milla

Fortsetter under...

Annonse

Alma er et gammelt, sterkt og vakkert navn. Det samme er Mathilde.

Milla synes jeg ikke passer til Alma.

Nora og Alma går greit, men jeg har aldri likt Nora, syns det er et hardt og lite pent navn.

Alma og Mathilde - vakkert! :)

Jeg synes Mathilde er kjempe fint navn, men det "må" skrives med "H".

Milla er litt for sukkersøtt, men Nora er kjempe fint!

Alma og Nora er korte og fine navn begge to :)

Alma og Mathilde passer også super bra sammen. Vanskelig å velge egentlig..

Har ei lita på 6 mnd som heter Matilde. Hadde mange alternativ før vi valgte det, men er kjempefornøyd med navnevalget! Liker veldig godt skrivemåten uten den stumme h'en. Jeg liker også at det er et fullstendig navn (Milla føler jeg er mer kallenavn/forkortet navn), at det er godt/lett å si og at det ikke er sånn kjempevanlig (iallefall ikke den skrivemåten).

Annonse

Alma er vakkert! Jeg liker Nora Matilde veldig godt. Synes det passer så godt sammen. Men 4 navn blir litt i meste laget, jeg er enig i det.

Liker både Milla, Matilde og Nora. Min stemme går til: Alma og Nora. Nora er så vakkert :-) 2.plass: Alma og Matilde - som også er et vakkert, gammelt navn.

Alma og Milla var finest sammen.

Alma og Nora på andre plass.

Mathilde var veldig langt navn iforhild til Alma. så tredje plass til Alma og Mathilde.

Men alle tre navnene var fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...