Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Nicket mitt pleide å være "Har 1, drømmer om 2" og nå er andremann ankommet. Han kom med planlagt keisersnitt torsdag 14.juli. Alt gikk kjempefint og etter to dager på barsel dro vi i dag hjem til resten av familien. Gutten min veide 3650g og var 51 cm lang, og han er så langt veldig rolig og svært populær hos sin supre storebror. Masse lykke til alle sammen her inne - og takk for følget!
2små,rosa&blå Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer så mye (-: 2 dager på barsel etter ks? Høres fantastisk ut... Jeg satser på det samme ettersom jeg allerede har vert her en evighet. Kos deg masse med både lillebror og storebror!
Dajm Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer så mye :-) Skal også ha KS tirsdag og gleder meg veldig. Var på sykhuset i går og fikk beskjed om at vanlig liggetid var 3 dager, men at det gikk fint å reise hjem før om man var i form... :-D
M-Sophie-Har født Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer så mye med veslegutten :0)
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer så masse Kos dere med nurket
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2011 Takk alle sammen - og for dere med planlagt KS, det er noe helt annet og mye bedre enn akutt (min forrige fødsel endte i akutt) i forhold til at det er mye lettere å komme seg etterpå. Jeg var ganske uthvilt før dette snittet og visste hva jeg gikk til. Det gjør jo selvsagt litt vondt i såret første dagen etter. Og man har etterrier noen dager, men man får gode smertestillende - si fra før det begynner å gjøre for vondt, ikke lid unødig. Og allerede etter to dager har smertene lettet - og på barsel på Ullevål måtte jeg dele rom... Da er det mye mer avslappende å være hjemme med familien min det siste døgnet jeg kunne vært igjen på barsel. Så fort jeg kom hjem, kom også melken for fullt, så dette er bare stas hele veien. :-) Kos dere masse med babyene deres!
sonnenschein Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer:) Guttene våre har bursdag på samme dag:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2011 Så koselig, sonnenschein! Gratulerer masse til deg også!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå