Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en alenemor til 3, og lurer på om jeg kommer til å finne kjærligheten igjen? Og evt når og hvor hehe... ;) Har forsøkt meg på date-sider, men vet ikke helt om det er tingen. Lurer også på om jeg vil få flere barn i fremtida?

Og finner jeg et annet sted å bo snart, kjøpe eller leie? Leier idag en leilighet med bare to soverom, og jeg ønsker meg så noe annet, men det er ikke enkelt å finne noe.

Jeg er født 18.11.75

Vennlig hilsen Gurine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

ja du finner kjærligheten igjen...

får opp navnet jan ove jeg..mmm..aldri fått opp navn før..så vet ikke om det betyr noe..men ser du finner kjærligheten..

hvor du finner den får jeg ikke opp..men noe sier meg hjem plassen din... ang. hus...du flytter inn i et rødt hus innen desember..får ikke helt opp om du kjøper eller leier...

lykke til klem

Skrevet

Tusen takk for at du så :) hmmm... merkelig med navnet du fikk opp. Gikk sammen med en jan ove på ungdomsskolen, og han har akkurat giftet seg med en av mine beste venninner, og jeg var i bryllupet deres. Han er i hvertfall ikke aktuell, men kanskje det er andre med det navnet som du så.

Jeg var på en koselig date i kveld, med en som heter Thomas, et halvt år yngre enn meg og han har ingen barn. Har ikke helt trua på at det kan bli noe, men han var kjempekoselig og jeg likte ham :)

Håper du får rett ang hus :)) Har bare sååå lyst til å flytte før vinteren.

Klem

Skrevet

hei..

bare koslig vet du..mmm..det med navnet jan ove kan jeg ikke helt forklare..har som sagt ikke fått opp navn før..men blir spennende å se om det dukker opp en jan ove til deg..eller at det navnet har en annen sammen heng..

lykke til iallefall klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...