Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Litt pussig, egentlig, men med en gang han begynner å suge på puppen blir jeg kvalm og mister all matlyst - selv om jeg var kjempesulten øyeblikket før. Sitter jeg på cafe mister jeg fullstendig lysten på bollen/lunsjen jeg har foran meg. Blir også tørst, men greier bare å drikke vann, får ikke til å drikke saft eller brus med mindre jeg er helt desperat... Litt rart! Det går over når jeg er ferdig med ammingen.
Jenny251210 Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Hehe. JA. Hver eneste gang. Amma i 7 mnd nå, så har roa seg litt. merkelig fenomen.
Babyønske �� Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Ja, jeg har også opplevd det denne gang. Tørst ble jeg bare de første ukene, det har gått seg til nå. Men litt kvalme kjenner jeg hver gang jeg legger henne til brystet. Merkelig ja, sikkert en reaksjon på hormonene.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Jepp, jeg og. ikke noe særlig spørdu meg..
Gjest Madolyn Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Merker bare at jeg blir kjempetørst hver gang jeg ammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå