Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 hvordan er det der?? har de badekar? er jormødrene snille?? har hørt rykter om at drammen ikke er så bra å føde på, så lurer på om noen faktisk har erfaring derfra jeg skal på omvisning der EN uke før termin pga de hadde ferie ol, så om jeg føder tidligere, så aner jeg ikke hva jeg har i vente..!
Heklemamma Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Vet ikke så mye om Drammen. Men VET at de IKKE har lystgass og kun ETT badekar. Har ikke født der selv, men har en bekjent som jobber der + at ei venninne av meg har født sine to barn der. Jeg vurderer sterkt å reise til Tønsberg for å føde.
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 har dem ikke lystgass på drammen??? panikk!!!
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2011 det med lystgass fant jeg ut her om dagen, kjipe greier det ødela en del for meg og bare et badekar??????? hva om det er opptatt da? får jeg ikke da :S det var liksom planen og sitte litt i det da.. hvor lang tid tar det å kjøre til tønsberg a?? er det bedre der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå