Gå til innhold

Dersom du hadde en jobb du likte, ville du da byttet til en annen jobb for 60.000 mer i året?

Anbefalte innlegg

Har en god jobb med gode kolleger. Liker meg godt.

Fått tilbud om stilling i en annen bedrift med helt andre arbeidsoppgaver (som jeg ikke vet om jeg liker siden jeg aldri har prøvd). Lønnen er 60.000 mer enn jeg har i dag, i tillegg til bonusordning. Jeg må regne med å jobbe 3 t mer i uken. Jobben er mer selvstendig så jeg mister den nære kontakten med kolleger, men får samtidig mer ansvar.

Fortsetter under...

Økonomien vår er normalt god, men vi vasse ikke i penger. Så mer i kassen er absolutt fristende.

Jeg kommer til å savne den nære kontakten med kolleger, men jeg tror jeg vil like å ha større ansvar og mer frihet (ikke være èn av mange).7

Hi

Annonse

Jeg ville gjort det.

Det er en god porsjon mer i året = Bra

Mer ansvar = Bra

Kan hende det er kjempegode kolleger på den nye plassen også! Samtidig kan du beholde kontakten med de gamle kollegene, det har jeg gjort. Alltid spennende å prøve nye arbeidsoppgaver også = Bra

Jeg hadde gjort det.

Men vet om endel av mine venner som IKKE hadde gjort det fordi dem er veldig sosiale og synes det er svært viktig å ha kollegaer i hverdagen.

Jeg er er ikke så sosial da, har nok med familie og meg selv egentlig.

Og en knippe goe venner på privaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...