Gå til innhold

er det tidlig å reise fra en 8mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var mini ca 3 månder gammel når vi hadde han på overnattning hos mine foreldre en natt, hadde han på overnattning der i 3 netter nå i helga som var, og nå er han 5 månder. En glad og fornøyd gutt, for hva er vel bedre enn å bli kjemt bort en hel helg av besteforeldrene sine :)

Vet mange her mener man ikke skal la ungen sove hos andre før h*n er året, men det hadde ikke funket her, da hadde jeg vært alenemor til slutt, vi trengte å klarne opp i problemer oss imellom etter at vi ble foreldre, og da var det jo bedre at ungen vår var på en trygg plass, og koste seg, fremfor å høre mor og far bli sinte på hverandre.

Desuten er det viktig å pleie kjærligheten også, fordi man blir forelder, er det ikke automatisk fryd og gammen, og det blir mindre prioritert å pleie forholdet.

Eneste kunne vel være at dere lar jenta sove over der en natt først, som en "prøve", kjipt om hun slår seg totalt vrang ol. En natt med uttesting er kjekt, går det bra da, så vil det nok gå bra resten også :)

Eldste var litt over et år da vi reiste fra han i to netter, de neste barna var eldre da vi reiste fra dem.

Jeg hadde aldri reist fra et barn som var under året, men jeg er sikker på at det går helt fint om han/hun er en trygg unge som kjenner barnevakten godt. Hadde ikke klart å slappe av å kose meg selv jeg da...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...