Gå til innhold

Noen som kjenner til Sandnes her som kan fortelle meg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du mener Vågensenteret, ligger det absolutt i gåavstand fra hotellet. Når man kommer ut fra hotellet går man rundt hjørnet til høyre, og et lite stykke. Da er man ved Vågensenteret (kanskje det heter noe annet nå).

Går man til venstre rundt hjørnet kommer man etter hvert til kulturhuset like ved kaien, som inneholder biblioteket.

Overfor Vågensenteret ligger rutebilstasjonen m turistinfo, og til høyre for en stor parkeringsplass ligger en skaterampe. Er det muligens her du mener det skal være en lekepark?

Det store kjøpesenteret Kvadrat ligger en busstur unna.

Hotellet ligger inne på vågen, et ljøpesenter, men ingang til kjøpesenteret inni hotelet.

Du har bussstasjonen som nermeste nabo, der går det busser yil kjøpesenteret kvadrat heele tiden, tar 5 min men buss ut!

Kvadrat har også et stooort lekeland.

Residence ligger smack dab midt i sentrum, ti sekunder fra busser, Vågen kjøpesenter og kinoen. Vågen er på ingen måte noe stort kjøpesenter, så jeg antar at du snakker om Kvadrat her? Det ligger fem til ti minutter med bil/buss fra hotellet

Når du sier lekeland, antar jeg at du mener dette: http://www.eventyrlandet.no/? Det ligger på Havanna-senteret, en buss-/biltur på tre-fire minutter fra hotellet.

Vær obs på at deler av Residence vender ut mot pubgata i Sandnes (ja, én gate med alle rånepubene i byen. Sukk.). Vet ikke hvor mye støy man hører inne på rommene, men det kan være noe å ta med i betraktningen.

For meg som er født på 70-tallet er Vågensenteret et stort kjøpesenter, og Kvadrat et enormt kjøpesenter :-)

En anmelder på hotellets hjemmeside skriver:

"I sommertiden er det "Barnas Hotell",så de som ønsker ro og fred bør frarådes dette hotellet på den tiden av året. "

Så da mener han det er barnefamiliene som står for bråket, og ikke pubene.

Annonse

Ser nå at det er en annen anmelder som skriver: "Sentral beliggenhet.

Vi hadde rom som ikke vendte ut mot gaten. Dette var tydeligvis en fordel for det var mye bråk fra diskotek om natten. Veldig fornøyd med frokosten. Godt utvalg både av mat og drikke. "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...