Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Har prøvd å legge det i vann men blir ikke rent og lukter vondt,tror dere jeg kan vaske det på kaldvask i maskinen?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Er det sånn i blank plast kan det hende det ikke tåler det. Er det slik et tynt regnstoff hadde jeg tatt sjansen. Er uansett ikke noe å ha på et trekk som lukter.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Selv om det er plastikk eller vanlig regntrekk så kan du kaste det i maskinen på finvask 30 grader. Dem tåler det... Hadde dem ikke tålt det hadde dem ikke tålt en regnskur en sommersdag heller :-) Men dropp sentrifugering, dem er ikke laget for å tåle det.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Jeg ville ha prøvd på kaldvask ja, og kanskje ikke brukt sentrifugen. Ser for meg at reflekser blir slitt, men kanskje jeg overreagerer?
ellen-propellen Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Prøv å se.Velg det mest skånsomme programmet du har,og lavest tempratur så bør det gå greit. Plast smelter jo ikke ved 30 grader;-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Har sånn jeg og. Hva med å tilsette parfyme eller annen lukt og la det ligge en lang stund i bløtt? Plast er uheldig når det gjelder lukt, og det er ikke sikkert du blir kvitt lukta dessverre. Ha det ganske varmt i rommet/vannet ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå