Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har en datter på 16 måneder som fortsatt sitter bakovervendt, og det skal hun så lenge hun kan, og hun er det eneste barnet (fra 1-4 år) i min omgangskrets som sitter bakover. Er vi utskudd? Eller er det min omgangskrets som ikke bryr seg om trafikksikkerhet? Vilde
Gråsonen Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 jeg er har den oppfattning om foreldre som plasserer barn under 3 år fremover uten å ha prøvd tiltak om barnet ikke trives bakover: De er uforsvarlige! Bakover er den sikreste måten et barn kan sitte i en bil uansett hvilken rettning kollisjonen treffer. Om barnet gråter mye, kjeder seg, klager så får man finne på andre tiltak. Vi hadde et sete som sønnen vår overhodet ikke likte å sitte i ( Britax. ) Vi solgte dette og prøvde et nytt siden jeg ikke ønsker å plassere han på som helst annen måte en bakover. Det funket! Nå er det ikke en lyd fra han baki mens vi kjører! Jeg følger annbefalningene til tryggt trafikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå