Gå til innhold

mye dumme spørsmål her i dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme det vel? Hva som blir spurt om her i dag... JEG leser kun de jeg syns kan være intresanne, ting som virker helt fjernt for meg, la jeg vær å åpne. Det anbefales faktisk, prøv det du også HI. Så slipper vi SLIKE innlegg som DETTE du la inn.

I år kan ikke jeg reise på ferie, pga barn med handikap som trenger meg hver dag og som ikke kan være med.

Jeg har ikke stilt dumme spørsmål, og ser heller ikke helt de andre dumme spørsmålene du kanskje tenker på. Vet ikke helt hva du tenker på her.

Å være voksen kan en definere på mange måter, og jeg vet ikke helt om du er voksen ;) Kanskje du er av de som tror de må gjøre sånn og slik, og da er en voksen? Sånn er det ikke :)

Løse kryssord- JA, sende de inn - NEI.

- Hvor høy er mannen din, og er tissefanten hans stor, liten er passe?

- hvor høy er du? Og mannen din?

- Hva heter dine besteforeldre?

- Jeg ammer og bruker 90 E i bh. Jeg er 1.70 høy, hvor mye tror dere jeg veier?!

- Syntes dere jeg høres feit ut da?

- Jeg er 157 cm høy og bruker størrelse 75F i bh. Hvor mye veier jeg?

- Er jeg feit?

- Vrir litt på det...: jeg veier 85 kg og bruker str 75G i bh.... hvor høy er jeg?

- Nok en..Hvis du kunne velge: Tynn med små pupper eller kraftig med store pupper?

- Hvis du kunne velge: BLONDINE eller BRUNETTE?

++++

IQ her er over snittet, og jeg har en ok bachelor utdannelse, og det holder for meg, for jeg fikk akkurat den jobben jeg ville.

Tipper du har laget flere av disse spm, siden du åpenbart følte deg truffet ;)

Annonse

Hvis du er så voksen, og synes andre er så umodne, slett profilen og slutt og brk tiden din på barnslige innlegg da? Hvert innlegg har da en overskrift og du velger jo selv hva du ønsker å bruke tiden din på å lese / svare på...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...