Gå til innhold

Hvor høy er mannen din, og er tissefanten hans stor, liten er passe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eksen min er 195 cm høy, og har en på 22 cm erigrert.

Men det hjelper ikke når reste bare er idioti.

Min nye type vet jeg lite om der, siden vi enda ikke har hatt sex :) Men jeg TROR han ha en tykk en, men ikke av de lengste i verden :)

Se på hendene og fingrene til en mann, og du kan si mye om deres penis i erigrert tilstand ;)

Hehe ja.. min mann er lav, (173) og har små føtter (str 41) og har korte fingre.. og liten tiss...

den er litt veldig liten, ofte jeg ikke kjenner den ordentlig... snufs. jeg er fryktelig glad i han.. men hans tiss tilfredser ikke meg. Jeg føler rett og slett vi ikke har noe sexliv.. eller, han, men det er liksom ikke helt i mål hos meg... men det funker.....

Så har prøvd å la han ta meg i rompa. DET er tissen hans ment for!!

Annonse

er det et kødde innlegg 23.38.så trist.har aldri møtt en mann med liten tiss.har ikke vært borti så mange heller akkurat.men min lille gutt er født med mikro penis:/ Trist..ingen ting han kan noe for.

Det med å se på hender og føtter til mannen ang str.stemmer alltid (hvertfall hos de jeg har vært med)

Jeg har vært borti to menn med veldig små peniser. Han ene var lav og hadde en knøttliten en. Han andre var 1.95 høy og hadde en kort, feit og halvslapp penis, æsj!! Begge hadde små hender og føtter. Små hender og små peniser er utrolig turn off for meg hvertfall, uansett hvor pene de ellers er. Dessuten er det noen peniser som bare ser skikkelig ekle ut med slappe baller som dingler ned på knærne.

Kjæresten min er 1.83 høy, har mandige hender (senete, mmmm) og en perfekt penis. Har ikke akkurat målt den men skal lete frem linjalen neste gang vi skal ha sex, haha:) Tipper den er ca 20 cm

Min mann er 1, 81 meter. Penisen hans er på nedre del av gjennomsnittet - perfekt i alle stillinger, uten at vi må ta hensyn til at den kommer så langt inn at det gjør vondt! Også er den tykk og god. NAM!!!

Passer perfekt for meg! Og ikke minst; han VET å bruke den, slik JEG vil! Uten tvil beste jeg har prøvd!!! :-D

Har bare hatt en mann, han jeg er med nå så jeg har ikke noe å sammenligne med o.O

Men når han er hard, er tassen hans 3 håndsbredder.

Har ikke målebånd, så aner ikke hvor mange cm hendene mine er o.O

Samboer er 184, har flotte store hender. Penis har jeg aldri målt, tipper vel rundt 15 cm. Kunne ikke tenkt meg noe større, akkurat passe for meg. jeg blir helt svett bare jeg tenker på 24 cm! Det måtte vært en virkelig utfordring! Hvordan er blir overgangen fra en stor til liten om det skulle bli slutt?

Ha, ja da skal dere høre!

Samboer er 1.72, 2 cm lavere enn meg, små hender og små føtter, 41 i sko.

Men vannslangen derimot, er svær! Langt og tykt beist. Nå blir han vel stolt når jeg skriver det her inne ;-)

Han har vært kjent som han med den digre påhengen, i kompisgjengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...