Gå til innhold

Vil en kveldstur 5-6 ganger gjøre utslag på vekta (om jeg spiser ca det samme)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt topp!! :) Jeg har hundre prosent tro på utslag!! :) - og så kommer du jo i form, får mer overskudd, energi, livsglede... bare goder ;) - som hele familien drar nytte av!! :) Og om du skulle gå opp i vekt, så er jo det gjerne fordi muskler veier mer enn fett!! ;)

om du går litt fort slik at du får opp pulsen, og gjerne går litt i motbakker i tillegg tror jeg du skal kunne se utslag på vekta ja. Og om du forsyner deg litt mer av grønnsaker og litt mindre av det andre under middagen, samt prøver å redusere mengden når du unner deg noe søtt, vil du nok få større resultater :)

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Filifjonka

Den vil nok gjøre utslag på vekta - på et eller annet vis.

Hvis du pr i dag har stabil vekt, dvs at du ikke går opp eller ned i vekt, og du ikke forandrer på kaloriinntaket vil den økte aktiviteten føre til at du går ned i vekt.

Er du pr i dag på vei opp i vekt vil den økte aktiviteten kunne føre til at vektøkningen går langsommere.

Har du dårlig utviklet muskulatur vil den økte aktiviteten føre til at du bygger muskler, og da er det mulig at du ikke merker noe på vekta. I det siste tilfellet vil du imidlertid merke det på størrelsen - du vil bli strammere og fastere i kroppen.

Økt aktvitet vil uansett gi deg en stor helsegevinst og det er bare positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...