Gå til innhold

Hva er årets høstmote?

Anbefalte innlegg

Selv om vi har halve sommeren igjen, så er jeg litt interessert i å vite hva som er høstmoten i år. Jeg bruker lang tid på å bli vant til trender (ikke at jeg er en trendslave, men ofte begynner jeg å like trendplagg når de holder på å gå av moten og ikke finnes i butikkene lenger). Så nå vil jeg være føre var og titte litt.

Noen som har noen gode nettsider/linker å dele, som viser noe av høstens mote?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143403353-hva-er-%C3%A5rets-h%C3%B8stmote/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, takk for tips. Mannen hadde bestilt oppbevaring av posten vår siden vi drar på ferie om få dager, men den ble oppbevart to dager før den skulle, så mulig jeg også hadde fått katalogen i dag da. Irriterende at jeg ikke får den før jeg skal på ferie. Er så mye mer kos å se i en katalog enn å se på nettsidene.

Men nå skal jeg ta en titt likevel :o)

Haha, jeg er akkurat som deg HI, trenger tid til å fordøye trender :P men ser ut til at shorts med strømpebukser og bluser er inn i år. vest og parkasjakke, store gode skjerf og skoletter evt støvletter. jeg fant faktisk mye fint på ellos.no denne gangen. nelly.com kan du titte på. og ellers søke opp moteblogger. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...