Gå til innhold

Syntes dere jeg høres feit ut da?

Anbefalte innlegg

Ser det er en som har ett sånt innlegg ute, og får litt forskjellige svar. Jeg er 162 cm høy og veier 62 kg.

Leste også at det at en skrev at om en føler seg feit, så er man det. Og JEG føler meg feit, og vil ned ca 8 kg..

Men de rundt meg sier noe annet, men jeg tenker de sier det for å være snill.

Hva sier dere?

Fortsetter under...

Dette er fullstendig umulig å vite, uten å vite hvordan kroppen din er bygget opp. Både når det gjelder muskler/fett-fordeling, men også når det gjelder figur, bygning, puppestørrelse osv.

Jeg er selv 170 cm og er alt annet enn feit og lubben når jeg veier 70-72 kg. (Er nå gravid og veier endel mer, men ligger normalt på ca 70+) Da er jeg riktig nok godt trent, med stram og definert kropp.

Vil anta at dersom jeg hadde trukket av 8 cm og 10 kg, så hadde jeg vært kjempefin fremdeles! :-D

Det kommer veldig an på hvordan du er bygget.

De sier at vektforskjellen på selve skjelettet bare er et par kilo på en kraftig bygget og en spinkelt bygget kvinne, men det som er PÅ kroppen veier forskjellig. Har du brede skuldre, brede hofter o.l. har du naturlig nok med fyllmasse mellom knoklene og veier mer enn ei som har smale skuldre og hofter.

Det kommer også an på hvor mye muskler du har, for muskler veier jo litt. Det kan også skille et par kilo på store og små pupper, liten eller strutten rumpe osv.

En som har timeglassfasong ser slak ut selv om hun veier akkurat like mye som den jevnhøye venninnen som har eplefasong.

Så uten et bilde av deg er det vanskelig å uttale seg!

Selv er jeg 174 cm høy, altså en del høyere enn deg og når jeg veier 62 kilo er jeg en slank kvinne som bruker str 36/38 i klær.

Hvilken størrelse bruker du da?

Annonse

Jeg bruker str M og 38..

Men føler meg mer vel når jeg kommer i 36.

Vet jo at jeg ikke er super feit, men føler selv at jeg er større enn hva jeg vil være! Noen dager er bedre enn andre , men har flest dager jeg føler meg feit.

Hi

Jeg er 1.60 på strømpelesten og veier 66 kg, føler meg feit ja! Men er kun 2 måneder siden fødsel og jeg har allerede gått ned 15 kg :-) Vanligvis veier jeg ca 55-57 kg, men målet mitt er å gå ned til mellom 50-55 kg innen neste sommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...