Gå til innhold

Fortsatt bare modningsrier (39uker)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, må si jeg begynner å bli sannelig lei av modningsrier..

Var innom Føden for 2 dager siden, og de trodde jeg hadde rier siden var så regelmessige.. Jordmødrene skjønte lite og ingenting av hvorfor jeg hadde det når det ennå er 1cm igjen av livmortappen, ingen åpning heller.. Ble bedt om å ta en dusj for å se om de avtok, men det gjorde de ikke. Så jeg dro heller hjem.

Skal man virkelig gå så lenge med vondter?

Så sitter ennå her med vondt i mage, rygg, nedpress osv! Kjennes ut som lille mini virkelig ligger å stanger i bekkenet mitt. *gosh*

Ble strippet forrige fredag, deler av slimproppen gikk lørdag.

Hadde litt lyserosa utflod for 2 dager siden og igår, men nå er den normal igjen..

Men mini er iallefall kjempe aktiv, sparker og slår hele tiden..

Hodet festet seg i uke 36, og det var da "riene" startet..

Mens-termin 19juli og UL-termin 23juli. Men akkurat nå er jeg temmelig sikker på at det blir overtid!

Flere som begynner å bli litt utålmodig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med deg i elendigheten..! Har hatt masse modningsrier i det siste,men ikke mye annet dessverre. I går var vi sikker på at ting var i gang, ringte barnevakt og hev meg i dusjen.....og ringte barnevakt igjen for å avblåse aksjonen :( Kjempekjedelig! Man blir jo så leeeeei!

Hadde ekstremt mye nedpress i natt, til tider var det litt så jeg bekymret meg for om hodet faktisk plutselig ville dingle ut av greiene, for det kjentes virkelig ut som om han forsøkte å lirke seg ut på egenhånd.

Har ikke sjekket hvilken effekt disse riene har hatt, og lever i troen om at de har sørget for litt åpning sånn at selve fødselen går kjapt. Men NUH er jeg klar for ordentlig action og ikke mer lureri!

Krysser fingrene for oss begge!

Skrevet

Jaaaa. veldig mye av det samme. Sliten og lei av å ha vondt uten at det blir noen fødsel ut av det. Fint å være moden altså, men..

Skrevet

Det er iallefall kjedelig å vente! Skal ikke være lett dette altså..

Ja, enig der. Nå syns jeg ting kan skje!!! =D

Krysser fingrer og tær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...