Gå til innhold

Var ikke dette litt i det frekkeste laget???

Anbefalte innlegg

Jeg hadde besøk av min bror og svigerinne i dag. så jeg ville vise henne den nye vognen min og da sa hun, oi, den var flott. da har vi vogn og bilstol til neste mann da=) eehhh.. Nå har jeg kjøpt meg nytt utstyr, har hatt brukt til mine to tidligere og tenkt at nå skal jeg unne meg ny vogn og bilstol måtte vi ha for den var eldre enn 5 år den vi hadde. De kan vel ikke forvente at de skal få ta over dette når vi er ferdige? kjøpe det, ja, men ikke få det? det var det hun mente, for hun sa at det var fint at de slapp å kjøpe seg noe nå som vi hadde gjort d! hmfr....

Fortsetter under...

Annonse

HERREGUD stakkars deg er det rart det er krig i verden??

Hørt om ironi??

Naboen min vinner 2 mill i lotto. Jeg: yes, da blir det ny bil på meg!

Les overskriften igjen du..trodde det var noe som faktisk var frekt jeg..dette ble latterlig teit!

Er du litt i overkant fintfølende til vanlig? :)

Tror du at fordi hun slenger ut en slik kommentar, så MÅ du gi det til henne etterpå? Og hva er greia med å bli oppkavet over så lite?

Husk at du har bare ett liv, så tenk litt over hva du stresses av og om det er verdt det :)

Neste gang hun kommer med en sånn kommentar svarer du bare at godt kan si fra til henne før du legger det ut på Finn og hvilken pris du vil ha så slipper du legge det ut om hun fremdeles vil ha det når den tid kommer, også smiler du søtt og er ferdig med den saken ;)

Har jeg sagt at jeg ble sur??? ehh, nei! Men når noen sier noe sånnt dønn seriøst, og faktisk mener det. jeg ble bare stille å fikk meg ikke til å si noe som helst. for det er helt klart at vi skal bruke det til neste mann også!

Annonse

Jeg kommer hele tiden med sånne kommentarer, er jo en fleip!!! Har ikke falt meg inn at noen kan bli sur pga. litt tull. Selvfølgelig mener hun det ikke. Flaks for deg at du ikke er min svigerinne, da ville jeg kommet med "morsomheter" hele tiden - for å irritere. Smiiiil

Tja, syntes vel ikke det var frekt jeg...

Om de plutselig blir gravide så er det jo ikke sikekrt dere er ferdig å bruke utstyret selv;)

Og er dere det, så kan du jo tilby dem å kjøpe det:)

Ingen som "forventer" å få utstyr vel??

Det er akkurat det, jeg tror hun forventer at hun skal få det! Jeg kan også si slike ting på fleip, men da hører man det på tonefallet og ser det på ansiktet at dette var en spøk. Men uansett, vi tar jo ting litt forskjellig, og jeg kjenner jo henne ganske godt og vet at dette er noe hun faktisk er god for, så da reagerer jeg kanskje mer enn dere andre! :) Jeg skal nå uansett bruke utstyret til nestemann, så får vel ta det når den tid kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...