Gå til innhold

Når man har magesmerter og kommer på legevakten

Anbefalte innlegg

Er det da vanlig at de tar en graviditetstest? Hvis man ikke vet årsaken til dette? Jeg hadde voldsomme smerter, og det viste seg to dager etter at jeg var gravid. Men ingen sa noe om at de hadde testet, enda jeg gav urinprøve, men ikke morgenurin. Har to venninner som samme mnd hadde vært på samme legevakt og de sa de hadde tat graviditetstester på de, men de var negative. Ville de gitt denne informasjonen til meg også om de gjorde det, eller er det ren prosedyre. Jeg fant veldig tidlig ut at jeg var gravid selv.

Fortsetter under...

De testet på meg da jeg kom inn med magesmerter. men da hadde jeg gått med små smerter i magen i noen dager. var slik jeg fikk vite at jeg var gravid med eldste jenta mi. jeg hadde forøvrig tatt hele 7 tester hjemme som var negative, men dog.

Takk for svar. :) Flere? Det jeg synes er rart er at de ikke sa noe om negativ test heller. Og var den positiv så burde de ihvertfall sagt noe. Kanskje det var for tidlig til å slå ut, men jeg fikk jo positiv to dager etter. Så er bare rart at de ikke sa noe da hvis de testet. HI

Det er ikke alltud leger informerer nok, og i alle fall ikke ved negative funn. Ofte er det så sløvt at de bare kommer med konklusjonen uten å ta seg tid til å forklare hvordan de har kommet frem til det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...