Gå til innhold

Dere som har født

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 99% sikker på hvem som er far. Gutten er veldig lik på sin far, og faren ville ikke ta testen selv om han var klar over situasjonen. Det er en minimal sjanse for at en annen er faren. Jeg vurderer å ta en test "i smug" bare for å få fred for min egen skyld. Leter hele tiden etter tegn og likheter. Alle, til og med folk som ikke kjenner oss, sier hvor like de er. Jeg har ikke tenkt på dette på lenge, så kom det opp igjen nå. Er så vondt og tenke på det hele tiden, og tiden går. Samtidig som jeg er redd for å få et slag i ansiktet. Hva om han andre er faren?

Har dere fått svar og var resultatet som forventet i forhold til eggløsning, ul terminer osv?

Fortsetter under...

hei HI!

Har ei jente på snart 4 og var litt usikker, sånn 90/10%, hadde rett selv, vi tok test på sykehuset dagen etter fødselen som vi sendte til gena.no! gikk kjapt og greit få svar!

Ei venninne måtte krype til korset etter hatt en far til sitt barn på 14 år som viste seg/hun visste det selv, var en annen, mye verre for barnet...og begge "fedrene" forholde seg til!

Jeg anbefaler deg bli sikker, det er det beste for alle på sikt! :) du må bare stålsette deg...! som regel er din antakelse riktig, men ikke alltid!

• 1 måned senere...

Barnet mitt lignet på han som var "far", ligner enda også mener jeg og flere til. Ikke lik sin biologiske far i det heletatt. Jeg var veldig sikker mtp mens, el osv. Fikk sjokk da testen viste noe annet. Ungen var da 10 mnd og det hele var svært så traumatisk :( Nå står jeg her uten far til ungen min da han ikke vil ha noe med han å gjøre, å han har mistet en "far" som ville være far og mistet besteforeldre, tanter og onkler. Jeg skulle ønske jeg var klok nok til å ta en test rett etter at barnet var født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...