Gå til innhold

Noen flere alenemammaer her som har barnefri?

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere da? Mini på 2,5 er på pappa og bestemorferie, har vært to uker borte fra meg og skal enda være borte 2 uker til.. Savner henne så fælt :( Når jeg ringer de for å snakke med henne har hun nesten ikke lyst å si hei engang, så hun har det jo fint der hun er :) De fleste av mine venner osv har reist på ferie, så har heller ingen jeg kan være sammen med. Har hatt besøk en uke, men han dro idag etter 6 dager her og nå er leiligheten stor, tom og ensom! *sytsyt*

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har også barnefri.Hu minste er bare hos pappen sin for helgen da.Men jeg syns det er tomt og vanskelig at hun er borte.Hvordan holder du ut i 4 uker?Dere må ha et godt samarbeid som klarer det.

De fleste er borte eller opptatt med sitt så man føler seg ganske alene til tider ja.

Nyt tiden til å bare være deg, og ikke mamma :)

Jeg har aldri hatt så lange perioder uten barna, etter at jeg fikk dem. Og jeg har vært alene i mange år. Lengste er vel nesten 2 uker, men kun ene barnet. De har samme far, men han bryr seg bare med eldste.

Drømmen har vært å ha skikkelig samværsordning, men...... Så jeg sier bare - NYT DET mens du kan :)

Annonse

Lura?? Hva er det slags svar å komme med?

Nei, selvfølgelig fins det noen som ikke kan bestemme ferien selv, men i så tilfelle vet en jo når en har ferie. Og da ville jeg prøvd samarbeide med faren slik at jeg ikke hadde ferie hele perioden barnet var borte.

Takker for svar her! Ja jeg jobber disse 4 ukene mens hun er borte, derfor er hun faktisk også borte såpass lenge. Barnehagestart er ikke før 1 August og hun trengte pass på dagene mens jeg jobber, så da ble det besteforeldreferie der hvor faren hennes også er. 4 uker er grusomt lenge for en 2,5 åring ja, men er da helt vanlig at far har 3 uker med samvær i sommerferien? Jeg har ferie når hun kommer hjem i slutten av Juli, fremtil skolestart i midten av August. Prøver å nyte det å være litt alene, men så savner jeg henne selvfølgelig også da..

Jeg so ville ha i kontrakten at 3 uker i strekk ikke kom på tale, så har du 4 for den lille jenta, må si jeg føler med deg!

Vi har delt opp at vi har barna 2 uker hver i strekk også en uke hver etter det.

Jeg holder på å kjede livet av meg når de er borte så hadde de vært borte i 4 uker vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Men er i samme båt som deg noen dager til om det er en liten trøst?!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...