T#3 Skrevet 15. juli 2011 #1 Del Skrevet 15. juli 2011 og jeg synes det er kjempe vanskelig!! 2 mnd siden samlivsbruddet. Gift i 7 år, sammen i 12. Noen som har erfaring, evn "gode" råd for hvordan jeg skal komme meg over dette? Han har lenge sagt at "vi er bare venner", men i dag brukte han ordet "KJÆRESTER". Holdt på å svime av, hjertet slo kjempefort og tårene kom. Har jo skjønt tegninga, er jo ikke dum, men det var det at han sa det høyt! Au au au au.... Dør litt inni meg..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143402849-ex-i-nytt-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Del Skrevet 15. juli 2011 Uff, dette er vondt! Jeg har ikke vært gift med bf, og heller ikke sammen så lenge. Men barnet var 1,5 år før han fant seg en ny dame, og da hadde vi fått et veldig godt vennskap. Han brøt så og si kontakten utenom da han måtte hente barnet, og det var utrolig vondt og sårt. Jeg vil råde deg til å la de ha den tiden de trenger, og ikke "mase" om unødvendige ting. Her krevde nye dama at alle klær hun kjøpte osv skulle med tilbake, selv om hun var hyggelig mot meg. Vi hadde aldri det sånn før. Jeg gjorde ingenting annet enn å gjøre som jeg fikk beskjed om siden dette var småting. MEN jeg satt ned foten når han feks ville korte ned samværshelger fordi de skulle det og det. Så noen ting må man kunne si ifra om. Nå skal det sies at de ikke er sammen lenger, og faren angrer på at han lot henne styre sånn og vi har en enda bedre tone idag. Men jeg er veldig glad for at han ikke har noe å si på meg som jeg gjorde da. Han respekterer også meg i mitt nye forhold fordi jeg respekterte hans, men jeg viser at jeg kan være venn med han selv om jeg har ny mann i mitt liv. Så jeg vil egentlig bare råde deg til å ta tiden, vær lei deg, men ikke slik at det går utover samarbeidet deres. Og jeg synes også to måneder etter et så langt ekteskap var veldig fort. Og, det jeg trøstet meg med var at han hadde gått videre, og da kunne jeg også det hvis jeg skulle møte noen. Slapp å tenke på at jeg var den som brakte den største forandringen inn i våre liv først. Håper du kan ta tiden til hjelp og tenke fremover! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143402849-ex-i-nytt-forhold/#findComment-143402904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Del Skrevet 15. juli 2011 Samme skjedde her. Eksen hadde ny dame halvannen måned etter at jeg flyttet ut. Det var som å ta ei kule rett i magen og jeg verken sov eller spiste på tre dager, helt til jeg kom på en ting: Jeg ville jo ikke ha han, så egentlig hadde det ingenting å si for meg personlig. Etter det har jeg egentlig ikke brydd meg noe i det hele tatt. De er fortsatt sammen, ett år etterpå, og har det tydeligvis bra sammen. Hun er en flink stemor og holder seg mest i bakgrunnen ifht meg. Jeg har også ny kjæreste og har det kjempefint med han. Dette ordner seg etterhvert, men det er helt jævlig når det skjer. Hold ut! Du vil ikke føle det slik bestandig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143402849-ex-i-nytt-forhold/#findComment-143403473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå