Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på tidlig ultralyd i går, fikk se babyen og hjerte banket fint:D den var 24 mm, og så ut som en liten reke :P kjempe stort hode og liten kropp, kunne se det som skulle bli armer å ben, er nå 9+2 fikk bilde med hjem og alt.. så deilig å kunne slappe av å vite at alt er bra å at den spreller rundt inni der :D

noen andre som har sett nurket sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så koslig :-) Vi har ikke sett nurket vårt enda, men vi skal på ultralyd i uke 10 :-) Nå er jeg 8+5. Må si jeg gleder meg stort, håper alt står bra til, og at vi får se et bankende hjerte :-)

Skrevet

har du bestilt privat? jeg var på kk ved haukeland, alt gikk så fort, hadde vært kjekt med en privat lom noen få uker å fått litt mer tid til å se og sånn.

Skrevet

Har bestilt privat ja :-) Undersøkelsen tar 45 min der jeg skal da. Så vil tro jeg får se nok hvertfall :-)

Skrevet

Hei! Jeg var på ul idag 10+1. fikk sett ett Lie nurk, som var svært så aktiv :) sprella rundt, hjerte banka til og med hørte det, fantastisk!! Det som også var, var att byrjer var 4.4 cm og tilsvarte 11+1 ble litt overraska, men tar det positivt. Enda nærmere 2. Termin ;) lykke til alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...