Gå til innhold

Hvis dere fikk velge, hvor gammel ville dere vært når dere fikk deres første barn?

Anbefalte innlegg

Bare for morro skyld =) Jeg var 21 når jeg fikk første og nå er jeg gift, utdannet sykepleier og 2 barnsmor i en alder av 25 og synes det er helt fantastisk =) Så jeg ville ikke hatt det annerledes =)

Hva med dere?

Fortsetter under...

Var 21 år da jeg fikk mitt første barn, avsluttet utdanningen min da jeg var 22 år, fikk vikariat og kjøpte leilighet når poden var 2 år, lever sammens med barnets far enda!

Jeg var 20 da jeg fikk første. Nå er jeg 28 år, fått to til (med samme mann som jeg er gift med), har hus, bil og bachelor. MEN - hadde ikke vært så ung om jeg kunnet ta det valget om igjen. MINST 25 år, gjerne 30, tenker jeg.

Hadde vært fint å fått rast fra meg og reist + fått utdannelse før jeg formerte meg.

Annonse

Er 27 og har en på 2 og en på vei. Men skulle gjerne ønske jeg hadde fått barn da jeg var 20.. De 5 årene i mellom ble kastet bort på en idiotisk jobb og mye festing. De bare fløy forbi og jeg har nesten ingen minner i det hele tatt fra den perioden i livet.. Ikke noen som er verd å minnes iallefall... Det og få barn gjorde meg til en utrolig lykkelig, rolig og fullstendig person..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...