Maia&Mathias <3 Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Kjenner at jeg virkelig begynner å bli lei av alt vannet som samler seg opp her i kroppen min!! Fingrene, anklene og ansiktet er så utrolig oppblåst, ser ikke UT!!!! Har gått opp nesten 2 kg på EI UKE uten å gjøre noe veldig spesielt, har ikke spist noe mer enn vanlig, ikke noe mer usunt enn d jeg har spist til nå og babyen vokser jo ikke SÅÅ mye på ei stakkars uke?? Er 38+3 idag og GLEDER meg til å bli ferdig med d her... Ja, ja, ett par uker igjen så er vi garantert i mål! Dagens syteinnlegg....
Billie Jean Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Drikk vann, vann og atter vann;) Og nå kommer tulla di snart, så får vi håpe vannet forsvinner. Hold ut!!
1frafør_1påvei Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Du er ikke alene!! Er så stiv overalt! Det kjennes ut som fingrene mine skal knekke når jeg bøyer dem! og kiloene..ja, de strømmer på! Er 39+4 og håper vannet forsvinner raskt etter fødsel! Kjenner ikke hendene og føttene mine igjen..de er gigantiske! Takk for "syteinnlegget", så fikk jeg ut litt frustrasjon jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå