Tre rosa kalver Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 8-9 uker igjen her...Hvor lang tid i forveien bør man kanskje pakke for å unngå stress på slutten?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har ikke pakket min ennå, hehe. Jeg har 13 dager igjen. Men har planer om å gjøre det i dag men så har jeg hatt planer om å gjøre det ganske lenge, så ender vel opp med å gjøre det i det riene starter, haha
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Hehe, signerer veslefrøkna09 + juli2011 <3, sist vart ikkje bagen min pakka ferdig før fødselen var i gang. Ikkje det luraste som har blitt gjort, kan sei eg hadde med meg mykje rart inn på sjukehuset som eg kunne klart meg uten, hadde ikkje heilt tankane med meg Fekk blandt anna panikk for at eg mangla skikkelig lue til babyen. (Trudde eg) Så det var der tankane mine var under pakkinga. hihi Så dinna gangen her har eg pakka den ferdig på forhand, gjor det forrgie helg mangla berre toalettsaker, men det blir jo brukt dagleg, så får hive det med meg i farten. Eg har forresten 3 veker igjen til termin :-)
Alida*Englebarn Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Jeg liker å ha alt i orden i god tid for jeg vil konsentrere meg om annet enn fødebagen når jeg står der med smerter, åpning og muligens vann mellom beina og ikke finner klærne mine. Jeg har litt over fire uker igjen og bagen er pakket for en måned siden:-) Jeg bytter litt ut av og til og supplerer:-) Jeg synes det er en koselig aktivitet. mangler bryst salve.... et magasin, toalettsaker
Petrine +spire=❤ Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Har begynt å tenke på den hehehe=) 22 dager til termin. Tror det er veldig forskjellig når en pakker. Gjør det som du føler er rett for deg =)
2små,rosa&blå Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Hadde planer om å pakke bagen i uke 37 men fikk aldri tid da jeg ble innlagt. Så neste gang skal jeg pakke bagen 2 mnd. i forveien! Måtte få familie og venner til å pakke for meg.. De er nok skikkelig lei av maset mitt nå (-;
Billie Jean Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har 12 dager igjen, men pakkingen står på stedet hvil. Jeg fant fram det jeg skulle ha med, pakket toilettsaker og så ble det aldri pakket oppi noen bag. Mest fordi jeg ikke vet hva jeg skal pakke i;) Ender vel opp med å stappe alt ned i en Prix-pose, classy!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Nå har jeg pakket det meste og laget en liste over det som IKKE er oppi sånn at vi kan huske på det i siste liten. Må huske å lade opp kamera og videokamera, og å tømme minnebrikken(e).
NostraStoria Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 Oi, der minnet du meg på noe! Jeg skulle jo gjøre det for flere uker siden - men har vel bare pakka den halvveis. Blir pakking av den i helga - har 10 dager igjen i dag så bør vel ha den klar sånn etterhvert.
zassy☆ Skrevet 15. juli 2011 #10 Skrevet 15. juli 2011 Nå måtte jo jeg på sykehus mye tidligere enn jeg hadde tenkt, så vil si: pakk før du tror, hehe, iallefall hvis du liker å ha det klart. Det jeg synes var dummest med å ikke pakke selv var klærne, vanskelig å forklare kjæresten hva han skulle ta med over tlf, og vanskelig å huske hva jeg egentlig hadde. Alt ellers av toalettartikler og slikt er jo greit nok, men ble noen turer frem og tilbake for jeg kom på flere ting jeg trengte. Så nå har jeg skrevet liste over det jeg vil ha med meg, pakker det jeg kan og tar resten når det evt skjer noe Jeg måtte på sykehuset ganske raskt og man greier ikke tenke på noenting akkurat der og da, iallefall ble jeg ganske stresset, så blir greit å ha bagen klar neste gang
1frafør_1påvei Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 Pakket bagen for en uke siden og har 6 dager til termin i dag. Men laget en liste ganske mye tidligere :-) har nå en liste over ting som IKKE er nedpakket på kjøleskapet, slik at det er fort gjort når ting begynner å skje. Man kan vel aldri være for tidlig ute med å pakke "sykehusbagen"! Det er jo veeeldig individuelt når fødselen starter. Uansett er det jo så koselig å holde på med sånt! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå